هشدار جدی به پرسپولیسی ها در مورد استقلال

هشدار جدی به پرسپولیسی ها در مورد استقلال

سهراب انتصاری در گفتگو با شهرآورد پایتخت گفت: به نظرم این مسابقه برای پرسپولیس حکم اعدام دارد، چون تفاوت امتیازی با استقلال زیاد است. اگر این بازی را رها کنیم تقریبا باید استقلال را قهرمان بدانیم.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در صورت پیروزی سرخپوشان در این دیدار نه تنها به قهرمانی نزدیک می شویم، بلکه این پیروزی باعث افزایش روحیه تیم و تضعیف روحیه استقلالی ها می شود. امیدوارم بعد از شهرآورد این اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: استقلال تلاش می کند در این دیدار شکست نخورد و فکر می کنم استقلال در دفاع بازی خواهد کرد. این طبیعی است زیرا استقلال در بالای جدول است و ابتدا باید تلاش کند تا نتیجه کامل بازی را از دست ندهد.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برخلاف استقلال فقط در این دیدار باید پیروز شود و باید تهاجمی بازی کند.

وی در خصوص ضعف پرسپولیس در دفاع و دروازه گفت: معتقدم نقطه ضعفی وجود ندارد و پرسپولیس در دفاع و دروازه بان ستاره های ایرانی دارد.

انتصاری درباره پیش بینی خود از نتیجه شهرآورد گفت: آرزوی ما قهرمانی پرسپولیس است و فکر می کنم در این دیدار برنده باشیم.

وی در خصوص بهترین و بدترین خاطراتش از شهرآورد گفت: شاید باور نکنید بهترین و بدترین خاطرات من از شهرآورد به یک بازی برمی گردد. سال 83 شهرآورد را 3 بر 2 باختیم. در این دیدار در نیمه اول گلی به ثمر نرسید و در نیمه دوم هیجان به اوج خود رسید و زمانی که بازی با نتیجه تک به تک دنبال شد موفق به زدن گل دوم تیمم شدم. آن زمان از این موضوع خیلی خوشحال بودم و این حس تکراری نمی شود، اما متاسفانه استقلال موفق شد یک گل به ثمر برساند و در نهایت این مسابقه را برد.

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در جمع سرخ پوشان شهرآورد 98 پایتخت عصر پنجشنبه 26 اسفندماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید