هشدار جدی در مورد این استقلال

هشدار جدی در مورد این استقلال

محمد علوی مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت این تیم در فصل بدنسازی و حضور واریا غفوری کاپیتان فصل گذشته در جمع سرخپوشان فولاد اظهاراتی را بیان کرد.

از حضور وریا غفوری در تیم تان صحبت می کنید؟

وریا غفوری بازیکن بزرگی است. از زمانی که در پاس همدان بازی می کرد او را می شناختم. ما در آن زمان همبازی بودیم و من کاپیتان بودم.

آیا او را با این حساب کاملاً می شناسید؟

بله اتفاقا بعد از مدت ها الان که او را در تیم فولاد می بینم خیلی خوشحالم. البته وریا غفوری امروز به بازیکن بزرگ و با تجربه ای تبدیل شده و نسبت به وریا در گذشته تفاوت های زیادی ایجاد کرده است.

حضور او در تمرینات فوتبال را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا وضعیت جسمانی خوبی دارد؟

100% آماده و تازه. خوشحالیم که این بازیکن در سطح اول فوتبال ایران ماند و توانست برگردد و دوباره فوتبالش را ادامه دهد. حیف است که چنین افرادی فوتبال را ترک کنند.

شایعه ممنوعیت مصاحبه وریا غفوری مطرح شد؟ آیا این درست است؟

اصولاً بازیکنان فولاد منعی برای مصاحبه ندارند اما باید با شرایط خاص و با هماهنگی باشگاه مصاحبه شوند. یعنی باید با نظر مدیر رسانه ای باشگاه و با شرایطی که باشگاه برای آنها در نظر می گیرد صحبت کنند. این شامل Veria و همه بازیکنان می شود.

وضعیت فولاد چطور؟

روز پنجشنبه یک بازی دوستانه داشتیم که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. این بازی ها برای شناخت هر چه بیشتر کادر فنی بازیکنان و بازیکنان از یکدیگر است. امیدواریم قبل از شروع لیگ یک بازی دوستانه دیگر با تیم قدرتمند لیگ برتری ترتیب دهیم تا به هر شکل ممکن آماده حضور در این رقابت ها باشیم.

در مورد قرعه کشی لیگ برتر و بازی فولاد صحبت می کنید؟

با توجه به آماده سازی تیم ها و هزینه های انجام شده توسط باشگاه های لیگ برتری، هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست. آنهایی که از لیگ اول به دسته بالا آمدند بهترین تیم های لیگ پایین بودند و تیم هایی که در لیگ برتر ماندند تقویت شدند.

آیا شنیده اید که بسیاری معتقدند کهکشان فولاد بسته است؟

نه، فقط ما کهکشانی نیستیم! اگر صحبت از کهکشانی ها باشد، چه تعداد از تیم های لیگ برتری در فصل جدید کهکشانی ها تعطیل شده اند و ما تا حد امکان سعی کردیم تیم خود را به گونه ای ببندیم که بتوانیم نماینده شایسته ای برای استان خوزستان و کشورمان در مسابقاتی باشیم. لیگ و لیگ قهرمانان آسیا.

در مورد اولین بازی مقابل صنعت نفت آبادان صحبت می کنید؟

این دربی خوزستان بین صنعت نفت و فولاد همیشه جذاب و دیدنی بوده و امیدوارم مردم خوزستان از تماشای فوتبال ناب خوزستان لذت ببرند.

هفته دوم باید با پرسپولیس بازی کنی. نظرت در مورد بازی دومت چیه؟

از هفته اول بازی آسانی نداشتیم. بازی دوم به سختی بازی اول است. از آنجایی که مسابقات امسال قبل از جام جهانی آغاز می شود، همه تیم ها و بازیکنان انگیزه مضاعف دارند. البته این انگیزه در بین بازیکنان فولاد هم زیاد است.

در پایان آیا امتیازی برای شما باقی مانده است؟

باید از زحمات مدیر عامل محترم باشگاه تشکر ویژه داشته باشم. چرا که در این مدت با فراهم آوردن شرایط تمرینی خوب و اردوی مناسب، همه شرایط را فراهم کردند تا فولاد را هر چه بهتر برای ورود به لیگ برتر آماده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید