هشدار جدی به یحیی و پرسپولیسی ها

هشدار جدی به یحیی و پرسپولیسی ها

نیما نکیسا درباره دیدار هواداران تیم مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: تیم خوبی است و رضا عنایتی تیم خوب و قدرتمندی را جمع کرد و حساسیت این دیدار فوق العاده بالاست و امیدوارم پرسپولیس با یک بازی منطقی و منطقی پیروز شود. بازی حساب شده

وی درباره غیبت یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس در دیدار با هوادار توضیح داد: پرسپولیس برای این دیدار جانشین بسیار خوبی به نام حمید مطهری دارد و قطعا می تواند شرایطی را در این بازی ایجاد کند که جای خالی گل محمدی احساس نشود. البته اقدامات یحیی در جریان بازی به دست کادرفنی و بازیکنان خواهد رسید.

دروازه بان سابق پرسپولیس درباره قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر و همگروهی ایران با انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف ولز / اسکاتلند و اوکراین توضیح داد: همه تیم های حاضر در جام جهانی شرایطی برابر 10 بر 20 دارند. ٪ بالاتر و پایین تر، اما به طور کلی برابری خوبی برای ما. بازیکنان تیم ملی ایران بیشتر از اینکه مقابل تیم های سرعتی بازی کنند از نظر بدنی بازی می کنند و ما به لطف سبک بازی رقبای خود می توانیم در جام جهانی بدرخشیم. با برگزاری اردوها و جلسات تمرینی خوب می توان به جدایی از گروه فکر کرد.

نکیسا در مورد تفاوت تیم ملی فعلی آمریکا با تیمی که در جام جهانی 1998 مقابل ایران بازی کرد، پاسخ داد: از آن زمان آمریکا بازیکنان بیشتری در تیم های مطرح اروپایی دارد و پیشرفت زیادی کرده است، اما فوتبال ما لژیونرهای زیادی هم دارد. آنها در تیم های خوب دنیا بازی می کنند، قطعا بازی سختی با این تیم خواهیم داشت، اما هنوز هم می توانیم مقابل آمریکا کار بزرگی انجام دهیم.

وی در خصوص تقابل با انگلیس گفت: اینکه انگلیس ما را خیلی خوب نمی شناسد خیلی خوب است و می توانیم از این شرایط برای حریف سرسخت انگلیس استفاده کنیم. شنیدم رسانه های انگلیسی خدا را شکر می کنند که با ایران متحد شده اند و فکر می کنند تیم ما ضعیف است، اما بهتر است به بازی های ایران با آرژانتین، یوگسلاوی، آمریکا، اسپانیا، پرتغال، نیجریه و مراکش نگاهی بیندازیم و بعد این و برای تیم این سقوط کرد. خیلی از بزرگان اینگونه نظر دادند.

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: انگلیس 10 تیم برای حضور در جام جهانی دارد اما اعضای ما کم نیستند و بسیار پرجمعیت هستند.

نکیسا در توضیح اینکه کدام تیم به جام جهانی صعود می کند و در جام جهانی به مصاف ایران می رود، گفت: با توجه به شرایط فعلی اوکراین، فکر نمی کنم این تیم به جام جهانی بیاید و ولز از پلی آف صعود کند. در آن صورت سه رقیب به سبک فوتبال انگلیس خواهیم داشت.

وی گفت: با توجه به اینکه تیم مدیریت فعلی این مجموعه می تواند شرایط حضور تیم ملی در جام جهانی را فراهم کند، گفت: در قرعه کشی جام جهانی چهره های فوتبال و بین المللی ما حضور داشتند. حسن کامرانی فر کمک داور بین المللی کشورمان با سابقه حضور در جام جهانی است. میرشاد مجیدی بازیکن بین المللی است. مهدی مهدوی کیا و حمید استیلی نیز از چهره های مطرح هستند. علی دایی هم در فدراسیون نیست اما دیدیم که چقدر از حضورش در قرعه کشی جام جهانی توجه او از طرف ایران جلب شد.

رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال افزود: خدا را شکر به جایی رسیده ایم که فوتبال افرادی را تربیت کرده که بتوانند آن را مدیریت و هدایت کنند. عکسی از استیل، مجیدی و کامرانی با فر اینفانتینو و عکس اسکوچیچ با استیل با ساموئل اتوئو و ریگوبرت سانگ را دیدم. استیل، بهترین گلزن قرن، در جام جهانی 1998 فرانسه در قطر حضور داشت. تیم قدرتمندی به قرعه کشی جام جهانی رفت و می توان با حضور آنها به آمادگی قوی برای جام جهانی امیدوار بود.

دیدگاهتان را بنویسید