تخت جمشید آرام شسته و پراکنده الهام

تخت جمشید آرام شسته و پراکنده الهام

دیدار برگشت دربی پایتخت بین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران علاوه بر حساسیت معمول رقابت سنتی دو تیم، با نزدیکی نتایج آنها در بالای جدول همراه است تا بر آن افزوده شود. جذابیت ها

استقلالی ها با پیروزی قاطع 6-1 مقابل هواداران آماده جدال با پالشپوستان پایتخت هستند که در دیدار قبلی خود در کرمان با نتیجه 3-1 مقابل مس پیروز شدند.

بهزاد داداش زاده عملکرد فنی دو تیم در دربی پیش رو را فارغ از مشکلات فنی می داند و این دیدار را یکی از متفاوت ترین دیدارهای دو تیم در لیگ برتر می داند.

آقای رژه 6 گل زد

داداش زاده صحبت های خود را با تمرکز نکردن هواداران پرسپولیس برای برد بالای استقلال مقابل هواداران آغاز کرد و گفت: استقلال خوب بازی کرد اما تیم مقابل خیلی بد بود. نمی خواهم نام سرمربی این تیم را ببرم، اما آقای پر دابا متوجه شد که چقدر با دانش فنی فوتبال امروز فاصله دارد. بهترین نتیجه این برد سکوت مردان است تا دیگر ادعای نیمکت نشینی تیم ملی ایران را نداشته باشند. سایه آنها نباید روی نیمکت بیفتد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال اضافه کرد: واقعاً لازم بود عده ای که تیم هایی با هزاران دلال و دلالی می خرند جای آنها بنشینند. شاید یک بار دیگر برنامه های تلویزیونی باید این آقا را از این وضعیت نجات دهد.

برد سه گله پرسپولیس برای دربی مهم نیست!

وی همچنین با اشاره به برد خارج از خانه پرسپولیس مقابل مس کرمان خاطرنشان کرد: برد برای تیم هایی که برای قهرمانی می جنگند مهم است اما وقتی قرار است دربی بازی کنی، نتایج قبلی مهم نیست. در صورت برد یا باخت در دربی با شرایط خاص همان بازی وارد زمین می شوید.

از نظر فنی، هر دو تیم پیشرفت کرده اند

پیش بینی نتیجه دربی برای داداش زاده بسیار سخت تر از همیشه است. وی در این خصوص تاکید کرد: قطعا بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود. پرسپولیس و استقلال در بهترین شرایط هستند. هر دو تیم تلاش می کنند و این یک نکته بسیار مهم در جمع بندی است. با این حال فکر می کنم برنده را وضعیت روحی و تیمی بازیکنان مشخص می کند.

روی شیشه می افتد

وی درباره تاثیر نتیجه دربی در تعیین قهرمان لیگ برتر گفت: پرسپولیس باید برنده شود تا منتظر لغزش سپاهان باشد. استقلال هم وضعیت مشابهی دارد. از قدیم می گفتند یک دربی به اندازه یک جام می ارزد اما این بار نتیجه مسابقه واقعاً چهره آنها را به جام می اندازد. با این حال فکر می کنم پرسپولیس برنده بازی است.

دیدگاهتان را بنویسید