الهام آرام الهام گرفته از شکست فرهاد مجیدی؟!

الهام آرام الهام گرفته از شکست فرهاد مجیدی؟!

دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 20:30 امروز دوشنبه بین تیم های استقلال و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد. این دیدار در پایان 90 دقیقه و وقت اضافه با تساوی به پایان رسید و او به تیم ملحق شد و در نهایت نساجی در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 حریف خود را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

ساکت الهامی پس از این برد گفت: بازی پر جنب و جوش و سختی را بین دو تیم شاهد بودیم. به هر دو تیم تبریک می گویم. انتظار داشتیم این مسابقه ماراتن پنالتی باشد اما این شکست چیزی از ارزش های استقلال کم نمی کند. استقلال امروز ثابت کرد که ایران تیم بهتری است.

وی ادامه داد: این مسابقه را برنامه ریزی کرده بودیم. دست تک تک بازیکنانم را می بوسم. امروز سه بازی با استقلال انجام دادیم که حدود 300 دقیقه است و گلی دریافت نکردیم. دست هوادارانی که برای حمایت از ما به ورزشگاه آمده بودند را می بوسم.

الهامی خطاب به هواداران استقلال که معتقدند بازیکنان نساجی وقت تلف می کنند، گفت: کدام یک از بازیکنان ما روی زمین افتاد و تعویض نشد. هر بازیکنی که به زمین می افتاد تعویض می شد. دستمان خالی بود چون بازیکن زیادی نداشتیم. من اصلا به این سوالات اعتقادی ندارم و هیچ کدام از بازیکنان ما عمدا روی زمین نیفتند.

وی با اشاره به اینکه در شکست سرمربی استقلال مهارت داشت، گفت: فرهاد مجیدی دوست من است و بهترین تیم را ساخته است. امیدوارم دو بازی دیگر را ببرم و جام را ببرم.

دیدگاهتان را بنویسید