فرهاد مجیدی خیال استقلالی ها را برای دیدار با آلومینیوم آرام کرد

فرهاد مجیدی خیال استقلالی ها را برای دیدار با آلومینیوم آرام کرد

تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک می رود و این دیدار امروز در اراک برگزار می شود. آبی ها با عملکرد خوبی که در 12 هفته ابتدایی لیگ به ثبت رساندند، امروز به عنوان تیم برتر و تنها تیم اراک بدون شکست در مسابقات به میدان می روند و امیدوارند همین روند را حفظ کنند و بتوانند از اراک به تهران برگردند. با نتیجه کامل

فرهاد مجیدی در 7 بازی از 12 بازی خود با مربیان استقلال برخورد کرده است که در اکثر این دیدارها موفق بوده و توانسته مربیان استقلال را شکست دهد و در برخی موارد مقابل آنها متوقف شده است. رسول خطیبی هشتمین سرمربی استقلال است که در هفته سیزدهم تیمش با استقلال دیدار می کند.

مجیدی و تیمش در هفته اول لیگ برتر به مصاف هواداران با هدایت رضا عنایتی رفتند که آبی ها با یک گل پیروز شدند تا عنایتی اولین مربی استقلالی باشد که طعم شکست مقابل مجیدی را چشید.

ابی پوشان در هفته سوم با تراکتورسازی و فیروز کریمی، در هفته پنجم با نساج و ساکت الهامی، در هفته ششم با گل گهر و امیر گله نویی، در هفته هفتم با صنعت نفت و علیرضا منصوریان به مسیر ادامه می دهد. هفته یازدهم با پدیده و داود سید عباسی و در نهایت در هفته یازدهم با فولاد و جواد نکونام دیدار کردند.

مجیدی در تمامی این دیدارها موفق شد تیم های عنایتی، فیروز کریمی، امیرگله نویی، داوید سیدعباسی و جواد نکونام را شکست دهد و مقابل تیم های ساکت الهامی و علیرضا منصوریان متوقف شد. مجیدی در مجموع 17 امتیاز از مربیان استقلال گرفت و تنها 2 امتیاز به آنها داد.

دیدار استقلال و آلومینیوم هشتمین تقابل فرهاد مجیدی با یکی دیگر از مربیان لیگ برتری است که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال در حین بازی یا تمرین را دارد و استقلالی‌ها امیدوارند مربی‌شان بتواند روند خوب خود را ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید