فرهاد مجیدی پس از دیدار با آلومینیوم اراک اذعان کرد

فرهاد مجیدی پس از دیدار با آلومینیوم اراک اذعان کرد

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک گفت: کل بازی خوب و پرنشاطی بود. ما بازی را به بهترین شکل کنترل کردیم اما متاسفانه در وقت های تلف شده بازی در موقعیتی بود که نمی توانم آن را موقعیت بنامم اما نیم موقعیت بود و تیم آلومینیوم گل خورد و دو امتیاز بسیار حساس را از دست دادیم.

وی درباره اینکه بعد از گل استقلال توپ در اختیار آلومینیومی بود و آیا بهتر نیست تیمش از خط دفاع بیرون بیاید تا بتواند بازی را کنترل کند، گفت: توپ را در اختیار داشتند اما گل نزدند. مهم این بود که به تیم حریف فرصت گلزنی ندهیم. فکر نمی کنم آلومینیوم در نیمه دوم موقعیت گلزنی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اعتراضش به داور در پایان بازی گفت: من جلوی داور اعتراض نکردم و خسته نباشید گفتم. جو ورزشگاه جالب نبود. در حوزه کاری من نیست اما نمی دانم بازی با تماشاگر بود یا نه. بوکانیرز از همان دقیقه اول از الفاظ رکیک استفاده کردند و در پایان بازی و جلوی دید بازیکنان این کار را انجام دادند. فضای زیبا و اسپرتی نبود. باز هم می گویم در حیطه کاری من نیست و آلومینیوم باشگاه خوبی است و مردم اراک هم این تیم را دوست دارند اما داور همچنان تحت تاثیر قرار دارد.

مجیدی ادامه داد: ترجیح می دهم در مورد داوری صحبت نکنم. ارزیابی داور خوب بود اما جو خوشایند نبود. بین دو نیمه که به رختکن رفتیم، نمی‌دانم این همه نفر در سالن چه می‌کردند و از کجا آمده بودند. زشت است فوتبال عرب از الفاظ رکیک استفاده کند. نمی دانم جزو قوانین فوتبال آنهاست یا نه، آنقدر در سالن بود، جایی برای رفتن در رختکن وجود نداشت. درست زمانی که به کنفرانس آمدم، بیش از 500 نفر به راحتی در آن شرکت کردند. اگر مسابقه بدون تماشاگر باشد این افراد نباید در ورزشگاه باشند!

وی خاطرنشان کرد: همین الان دوربین را بیاور پشت من و ببین چطور می توانم به رختکن بروم. اینها چه جایگاهی دارند و اینجا چه می کنند؟! هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند اما متاسفانه در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کردیم اما تلاش دو تیم خوب بود. تنها چیزی که بحث برانگیز بود، جو بسیار بد استادیوم بود. کلمات بالا برای یک دقیقه استفاده شده اند و هیچ کس تماشا یا کنترل نمی کند. هوادار اراکی یک بار تحت تاثیر بازی چیزی گفته و کسی نیست که تذکر بدهد. از یک دقیقه تا نود هر چه می خواستند گفتند. با مدیریت باشگاه صحبت می کنم تا برای بازی بعدی لیدرهایمان را به ورزشگاه بیاورند. اگر بازی ها بدون تماشاگر باشد، پنج یا شش نفر می توانند شرکت کنند!

روزنامه نگاری با طرح این سوال خشم مجیدی را برانگیخت. این خبرنگار پرسید: با توجه به مطالبی که در فضای مجازی و صحبت های انجام شده توسط صفحات هواداری انجام شد، بازی امروز استقلال تعجب بسیاری را برانگیخت، زیرا خیلی ها می گفتند استقلال 90 دقیقه از خود دفاع می کند و نمی تواند موقعیت خاصی ایجاد کند. یواش یواش برخی صفحات استقلال اعتراض زیادی کردند و چند بار بود که استقلال فقط دفاع کرد.

سرمربی استقلال پاسخ داد: این سوالی است که شما مثلاً از کدام شبکه می پرسید؟ طرف در خانه اش می نشیند و کانال را باز می کند و نظر می دهد. اگر به عنوان یک خبرنگار به نظر شما پاسخ می دهم، چون با احترام شما پاسخ می دهم. چه کانالی باید داشته باشم؟ طرف در خانه اش می نشیند و کانال را باز می کند و نظرش را می نویسد. من و تو لازم نیست بخوانیم. این اشتباه شماست و نشان می دهد که شما خبرنگار آماتور هستید و حالا که بازی تمام شده است، موبایل خود را باز می کنید و می نشینید به تماشای آنچه که کانال ها می گویند.

این خبرنگار با قطع صحبت های مجیدی ادامه داد: ربطی به آماتور بودن ندارد و استقلال 90 دقیقه دفاع کرد و هواداران هم این موضوع را تایید کردند.سرمربی استقلال ادامه داد: صحبت های خود را به کانال های هواداری نقل کردید، اگر صحبت می کنید. می توانم برای پاسخ به شما، من و کارکنانم تصمیم می گیریم چگونه بازی کنیم، مسابقات زیادی برگزار شد، تیم ما خوب بازی نکرد و گفتیم خوب نیستیم، وقتی طرف در خانه او نشسته است و در مورد آن نظر می دهد چه کنیم. کانالی که باز کرد من کانال های مجازی می بینم و برایم مهم نیستند.

مجیدی ادامه داد: بحث رفتن و رفع نقاط ضعفمان نیست. در ابتدای صحبتم گفتم گل زدیم، بازی در اراک سخت است چون آلومینیوم تیم خوبی است و دیروز هم گفتم. ما به دنبال 3 امتیاز بودیم و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دادیم. حالا یکی از خبرنگاران در مورد مالکیت توپ صحبت می کند، اما بگویید حریف چه کار کرده است. من یک سوال از تو می پرسم؟ ما یک بار فرصت نکردیم و نمی دانم چطور می گویید آنها شانس داشتند؟! سعی کردیم بازی را حفظ کنیم و در موقعیت نیمه و نیمه به گل رسیدیم. ما زمان را تلف کرده ایم که یک مشکل است و باید آن را برطرف کنیم.

سرمربی آبی ها در واکنش به اینکه تمام بازی تحت تاثیر پنالتی استقلال قرار گرفت، گفت: طبیعتا وقتی گل خوردیم سعی کردیم آن را حفظ کنیم اما در وقت های تلف شده 2 امتیاز را از دست دادیم.

وی درباره تصمیم داور و اعلام پنالتی به سود استقلال گفت: هنوز پنالتی را ندیده ام و باید آن را ببینم. در بسیاری از مسابقات داور صددرصد پنالتی ما را اعلام نکرد. شما بروید از داور چهارم بپرسید برخی از نیمکت نشینان من اعتراضی نمی کنند و حرفی نمی زنند اما در تیم های دیگر فضای عجیب و غریب همراه با آشفتگی را می بینیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا سطح کیفی مسابقات لیگ برتر پایین است، گفت: فاصله تیم ها نزدیک است و حساسیت مسابقات باعث می شود تیم ها بیشتر به دنبال نتیجه باشند تا بازی های زیبا. فوتبال جهان نیز از همین اصول پیروی می کند. من هم با شما موافقم که بازی ها جذاب و زیبا نیستند اما فکر می کنم بازی ها در نیم فصل دوم جذابیت بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر عملکرد رودی زستد گفت: از رودی راضی هستم و او عالی بازی می کند.از زحمات همه بازیکنانم تشکر می کنم و از آنها راضی هستم.

استقلال تهران فرهاد مجیدی

دیدگاهتان را بنویسید