سرمربی رقیب اذعان کرد: پرسپولیس می تواند قدرت شماره یک آسیا باشد

سرمربی رقیب اذعان کرد: پرسپولیس می تواند قدرت شماره یک آسیا باشد

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: فردا یک بازی خوب می تواند برگزار شود، اصالت باشگاه پرسپولیس، هوادارانش، یحیی گل محمدی و کادرفنی برای من بسیار قابل احترام است. علاوه بر مسائل استراتژیک و تاکتیکی، این مسابقه به گونه ای است که باید حواسمان به جزئیات در طول مسابقه باشد تا بتوانیم با تمرکز بالا برنامه های خود را اجرا کنیم. برای بازیکنان دو تیم در دیدار فردا آرزوی سلامتی دارم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه پرسپولیس از سه بازی اخیر 2 امتیاز کسب کرده و این مشکل تیم را تحت فشار قرار داده است، گفت: من اینطور نمی بینم پرسپولیس همیشه پرسپولیسی است. همیشه می تواند جزو اولین قدرت های ایران و آسیا باشد. همیشه جزو دو تیم برتر ایران بوده، هم پرسپولیس و هم استقلال این شرایط را دارند. سپاهان هم همینطور. این سه تیم واقعاً کمی متفاوت هستند.

وی افزود: کاری که هفته گذشته یا هفته قبل انجام دادند، کل لیگ را به هم نمی زند. شاید در لیگ جاهایی برای شما وجود داشته باشد و کارایی شما افزایش پیدا کند اما چیزی که در نهایت قضاوت می شود عملکرد کلی تیم است. پرسپولیس بازیکنان زیادی آورده و نسبت به دو فصل قبل تیم جدیدتری است. آنها خطرناک هستند و فوتبال خوبی ارائه می دهند. ما هم سعی کردیم نسبت به فصل های قبل روند افزایشی داشته باشیم.

ربیعی گفت: مس رفسنجان سومین فصل حضورش در لیگ برتر را سپری می کند. خوشحالم که او در این مدت توانست برای خود شخصیت و هویتی بسازد که مورد تحسین و احترام بسیاری از فوتبالدوستان قرار گرفت. این می تواند آینده خوبی برای باشگاه مس رفسنجان داشته باشد.

سرمربی مس رفسنجان درباره غایبان این تیم در بازی فردا گفت: قائم اسلامیه مصدومیت خفیفی دارد که ممکن است به بازی فردا راه پیدا نکند.

دیدگاهتان را بنویسید