سرمربی قرمزها اذعان داشت: تعطیلات لیگ برتر به نفع ما تمام شد

سرمربی قرمزها اذعان داشت: تعطیلات لیگ برتر به نفع ما تمام شد

محمد نصرتی درباره آخرین تعطیلی تراکتورسازی در لیگ برتر گفت: این تعطیلات به نفع تیم ما بوده تا بتوانیم از نظر تاکتیکی و آمادگی بیشتر با بازیکنان کار کنیم. با وجود اینکه آقای ساغلام در شرایط فوتبال ایران و تراکتورسازی تجربه داشت، اما این تعطیلات به سرمربی کمک می کند تا افکارش را وارد تیم کند.
وی ادامه داد: تراکتور قبل از شروع فصل تمرینات آمادگی جسمانی نداشت و این تیم حتی در نیم فصل هم این فرصت را نداشت تا بازیکنان تمرینات بدنسازی را انجام دهند. در این تعطیلات سعی کردیم شرایط بدنی بازیکنان را بهبود ببخشیم و از اول اردیبهشت ماه برای انجام دو بازی دوستانه با ویستاتوربین و گل گهر به تهران می آییم.

نصرتی با بیان اینکه بازی های باقی مانده در لیگ برتر برای تراکتورسازی بسیار مهم و حیاتی است، افزود: 6 دیدار سرنوشت ساز داریم و باید تا جایی که می توانیم امتیاز جمع کنیم تا در پایان لیگ جایگاه خوبی کسب کنیم. این در حالی است که مسابقات خانگی نیز این فرصت را به ما می دهد که از حمایت هواداران برخوردار شویم. بدون شک قدرت تراکتور با هواداران پرشورش بیشتر می شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به برنامه های این باشگاه برای فصل آینده و ماندن ساغلام در جمع سرخپوشان تبریزی خاطرنشان کرد: باشگاه به خوبی از تیم حمایت می کند و طبیعی است که مدیران تراکتورسازی به فکر فصل آینده و برنامه ریزی باشند. در حال حاضر اما مهمترین هدف کادر فنی این است که بتوانیم در سایر مسابقات بهترین نتایج را کسب کنیم و تمام تمرکز ما روی مسابقات امسال است. تراکتورسازی فصل سختی را پشت سر گذاشت که شاید به دلیل بسته شدن پنجره و جدایی تعداد زیادی از بازیکنان از این تیم باشد. امیدوارم این تیم در فصل آینده همان چیزی باشد که هواداران و بازیکنان انتظار دارند.

نصرتی درباره حضور مدافع پرتغالی در تراکتورسازی گفت: تیاگو مدافع خوبی است و تعطیلات لیگ فرصت خوبی بود تا او با خط هافبک تراکتورسازی بیشتر آشنا شود و با بازیکنان هماهنگ شود. این بازیکن می تواند به تیم ما کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که «کدام تیم امسال قهرمان لیگ برتر می شود؟»، گفت: به غیر از آخرین بازی با آلومینیوم اراک، باید بگویم که پرسپولیس در این فصل فوتبال خوبی ارائه کرد و سپاهان هم دوستانه بازی کرد، اما بازی استقلال خوب بود. بر اساس نتایج. روی کاغذ استقلال در حال حاضر شانس اول قهرمانی است اما در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید