شماره قرارداد رضایان و شماره پیراهن پرسپولیس مشخص شد

رامین رضاییان در آخرین دقایق نقل و انتقالات زمستانی موفق شد با باشگاه الدحیل به توافق برسد و قراردادش را با این تیم قطری فسخ کند تا مدیر برنامه های آن در تهران با پرسپولیس به پایان برسد.

خبری که امید را در بین هواداران پرسپولیس زنده کرد. اما شاید برای برخی از هواداران پرسپولیس این سوال پیش بیاید که چرا رامین 6 ماه تعطیل شد؟ یا درخواست او از باشگاه الدحیل چه شد و این بازیکن چه زمانی باید در تمرین پرسپولیس حاضر شود؟ آیا از هفته هجدهم می تواند برای تیم جدیدش بازی کند یا خیر؟ و رامین در پرسپولیس چه عددی می گیرد؟

پاسخ تمام این سوالات را می توانید در گزارش بعدی بخوانید.

خداحافظ 15 میلیارد تن پول پرسپولیس!
یکی از اختلافات رامین رضایان و باشگاه الدحیل بر سر مبلغ قرارداد او با این تیم قطری بود. سران این باشگاه او را در لیست مازاد قرار داده بودند و طبق قانون باید رضایت مالی بازیکن ایرانی را می گرفتند اما این روند نسبتا طولانی شد. مدیران باشگاه الدحیل که می دانستند پرسپولیسی ها می خواهند مازاد آنها را بخرند، به رامین رضایان پیشنهاد دادند که پولش را ببندد و به عنوان بازیکن آزاد به ایران برود! قطری ها برای اینکه رضایان را بیشتر تحت فشار قرار دهند، گفتند حاضرند هزینه آن را بپردازند اما او باید در تمرینات تیم امید الدحیل شرکت کند و …! رضایان مدیر برنامه خسته و کوفته به تهران بازگشت و خود رامین هم به دنبالش آمد. شنبه شب بعد از توافق با پرسپولیس، رامین رضاییان مدیر برنامه گفت: تبریک به رامین رضاییان! منظور او این بود که رضایان برای پیوستن به پرسپولیس باید حدود 15 میلیارد تن بپردازد و قراردادش را با قطری ها فسخ کند تا قرمزپوش شود. او می توانست تا پایان فصل جاری لیگ ستارگان قطر در قطر بماند، نمی توانست به هیچ تیمی برود و 15 میلیارد تن جمع آوری کند، اما با دیدن گزارش های هواداران پرسپولیس از ایران، تصمیم جدیدی گرفت و برای افزایش این رقم مساوی کرد. مقدار زیادی پول

6 میلیارد تن در نیم فصل!
شاید 6 میلیارد تن برای نیم فصل زیاد به نظر برسد اما نباید فراموش کرد که رامین رضاییان بازیکن آزاد است. او تجربه موفقی در پرسپولیس دارد و همچنین بازیکن مشهوری است. شاید باشگاه های صنعتی ثروتمند ایران حاضر بودند دو یا سه برابر مبلغی که پرداخت می کردند پرداخت کنند!

از طرفی رامین رضاییان 15 میلیارد تومان به الدحیل بدهکار بود، بنابراین مبلغ 6 میلیارد تومان برای چنین بازیکنی زیاد به نظر نمی رسد.

چرا 6 ماه؟!
شاید برای خیلی ها این سوال پیش آمده باشد که چرا قرارداد رامین رضاییان به جای یک سال و نیم، در شش ماه بسته شد؟ این تصمیم دو طرف است و ظاهرا در قرارداد این بازیکن ذکر شده که با موافقت سرمربی پرسپولیس این قرارداد برای یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

دوشنبه در سر تمرین پرسپولیس!
رامین رضاییان که با پرسپولیس به توافق رسید صبح امروز وارد تهران شد. این بازیکن روز دوشنبه اولین تمرین خود را با پرسپولیس انجام خواهد داد. این تمرین بعد از بازی با منسوجات و ریکاوری است اما خرید جدید در تمرین باید به دیگران ارائه شود.

یحیی خیالش راحت شد، رامین آماده بود
رامین رضایان این روزها به طور منظم با یحیی گل محمدی ارتباط برقرار می کند. یکی از سوالات سرمربی پرسپولیس آمادگی این بازیکن بود. رضاییان که به گفته بازیکنان یکی از بازیکنان ورزیده پرسپولیس است، از تمرینات ویژه قطر غافل نشده و کاملا آماده است.

خریدهای جدید در روز جمعه؟
رامین رضاییان آمده است و با صلاحدید یحیی گل محمدی می تواند روز جمعه این هفته برای تیمش به میدان برود. پرسپولیس در بازی برگشت روز جمعه 30 بهمن ماه از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می رود.

رضایان به دنبال پیراهن شماره 27 است!
رامین رضایان خاطرات بسیار خوبی از پوشیدن پیراهن شماره 27 پرسپولیس دارد و بر همین اساس بار دیگر خواستار پوشیدن این پیراهن شد که خالی است و هیچکس آن را نپوشیده است. رضاییان البته در قطر شماره 10 و 23 را بر تن کرد و در تیم ملی پیراهن شماره 23 را بر تن کرد اما در پرسپولیس با شماره 27 درخشید و حالا تصمیم گرفت دوباره از همین شماره استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید