آقای گل پرسپولیس اذعان کرد …

آقای گل پرسپولیس اذعان کرد ...

فرشاد پای درباره قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی جام حذفی گفت: قرعه بدی برای استقلال، پرسپولیس و سایر تیم ها نبود. تیم های لیگ یک به مصاف هم رفتند و تساوی خوبی رقم خورد. هر تیمی که بتواند در این رقابت ها شانس خوبی داشته باشد و از فرصت های خود بهتر استفاده کند نتایج بهتری کسب خواهد کرد. این مسابقه سختی است زیرا جام حذفی یک جام شگفت انگیز است. تیم های رده بندی نیز نمی توانند صعود کنند. در اروپا هم همینطور بود و امیدوارم هر تیمی بیشتر کار کند و فینالیست شود.

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: شاید پرسپولیس در حال حاضر وضعیت چندان خوبی نداشته باشد اما با توجه به توانایی هایی که از یحیی گل محمدی و کادرفنی اش می بینم از نظر روانی روی بچه ها کار می کنند. امیدوارم رفته رفته بهتر شوند. کارشون خیلی سخته آنها یک بازیکن ازبکستانی زیر 23 سال گرفتند اما شرایط پرسپولیس نسبت به سایر تیم ها سخت تر است. با این حال می دانم که تیم توانمند است و می تواند خیلی خوب کار کند. امیدوارم گل محمدی روحیه خوبی به بچه ها بدهد تا اوضاع بهتر از اینها شود.

مهاجم سابق پرسپولیس با بیان اینکه شکست مقابل صنعت نفت شانس قهرمانی این تیم را کاهش داد، گفت: با گل محمدی و بچه های پرسپولیس صحبت کردم. باخت بخشی از فوتبال است. هنوز هفته ها باقی مانده است و چه کسی می داند کدام تیم برنده خواهد شد؟ هر دو تیم بالای جدول ممکن است برنده نشوند. تیم های دیگر در حال کار هستند و هنوز برای قضاوت زود است.

پای درباره حواشی ایجاد شده پس از آخرین اشتباهات حامد لک توضیح داد: لک دروازه بان خوبی است و در آسیا و لیگ برتر برای ما خیلی خوب کار می کند. شما باید با او صحبت کنید. قطعا دیوید فنای با حامد صحبت می کند. این اتفاق یکی از اتفاقات خاص فوتبالی بود که برای لاک رخ داد. امیدوارم از این به بعد این اتفاق نیفتد.

وی با بیان اینکه دیروز سالگرد اولین گلش برای پرسپولیس بود، توضیح داد: 90 دقیقه بازی یک امتیاز بود. گل اول را حمید درخشان به ثمر رساند. در صحنه گل دوم ناصر محمدهانی که در اوت هرگز آن را پرتاب نکرد، توپ را به ضیاء عربشاهی پرتاب کرد. برگشت و مرا پشت محوطه جریمه منتقل کرد. من هم با یک چرخش نسبتا بد توپ را به گوشه مقابل کاسم هورشیدی زدم که روحش شاد. من هرگز این گل را فراموش نمی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید