بازیکن سابق استقلال قبل از دربی اذعان کرد: من پرسپولیسی هستم

بازیکن سابق استقلال قبل از دربی اذعان کرد: من پرسپولیسی هستم

دربی 97 صوفیه از ساعت 16 روز شنبه 13 آذرماه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود. این در حالی است که برخی از بازیکنان مانند فرزاد آشوبی سابقه بازی در دو تیم و درخشش در لباس خود را دارند.

فرزاد آشوبی بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال درباره شرایط این دو تیم گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند. پرسپولیس بعد از چند هفته اول فرم خوب خود را به دست آورد و موفق شد به روند تکمیلی بازگردد. استقلال هم در ابتدای فصل فرم گرفت اما به دلیل بی دقتی در موقعیت ها در دیدارهای گذشته نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در خصوص خاطره شیرین خود از دربی گفت: شیرین ترین تجربه دربی من اولین دربی بود که با گل مرحوم اولادی برنده شدیم. آن روز صبح که در هتل بودیم، در راه بازگشت از صبحانه، داشتم یک سیب می خوردم که دنیزلی از دست من خیلی ناراحت و عصبانی بود. وقتی علت را از او پرسیدم، متوجه شدم منظورش این است که من نباید این کار را در جمع انجام دهم، به من یاد داد که یک مربی می تواند یک الگوی خوب برای یک عمر باشد.

او گفت: من همه مربیانم را دوست داشتم و آنها را دوست داشتم و حتی از کسانی که با آنها سلیقه متفاوتی داشتم چیزهای جدیدی یاد گرفتم اما اگر بخواهم از یک نفر نام ببرم با او کار کردم. افشین گاتبی برای من خیلی خاص بود. بهترین بازیکنی که با او بازی کردم کریم باقری بود و از بازی با او لذت بردم.

بازیکن سابق این دو باشگاه درباره پیش بینی خود از دربی گفت: گرایش سینوسی دو تیم باعث شد پیش بینی این دیدار غیرقابل پیش بینی شود اما فکر می کنم بازی جذاب محقق شود.

او در نهایت استقلالی یا پرسپولیسی بودنش پاسخ داد: مشخص است که من پرسپولیسی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید