ستاره تیم ملی آبی پوشان اذعان کرد: امسال از جشن تولدم راضی نبودم!

ستاره تیم ملی آبی پوشان اذعان کرد: امسال از جشن تولدم راضی نبودم!

گل گهر سیرجان در دیداری مقابل ذوب آهن شکست خورد و چهارم شد. رضا شکاری در این باره و همچنین وضعیت خودش مصاحبه ای انجام داده که در ادامه می خوانید:

* خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. در ابتدا با توجه به اینکه 11 بازیکن نداشتیم تمرکز لازم را نداشتیم، اما دیدید که در تیم ما دیگر بازیکنان تفاوتی ندارند و به راحتی قابل تغییر نیستند و توانستیم بازی عقب افتاده را جبران کنیم. این آخرین بازی بود و خیلی به روحیه ما کمک کرد و خیلی خوب بود که پیروز شدیم.

* در مجموع اگر هفت امتیازی بود سوم شدیم و باید جانشین سپاهان می شدیم. اگر این 7 امتیاز را کم نمی کردند با روحیه بالا مدعی بودیم اما خدا را شکر لیگ را خیلی خوب به پایان رساندیم و مقام سوم را برای خودمان تصور کنیم.

* من برای اولین بار پس از 7 سال در فوتبال حرفه ای بازیکن آزاد خواهم شد و از این بابت بسیار خوشحالم. امیدوارم مثل تصمیم خوبی که برای آمدن به گل گهر گرفتم، اگر بمانم یا جدا شوم، بهترین تصمیم را بگیرم. در فوتبال تصمیمات اشتباه زیادی گرفتم و امیدوارم دیگر این اتفاق نیفتد و با تصمیم گیری درست پیشرفت کنم.

* با وجود اینکه تولد 24 سالگی ام را جشن می گرفتم، باید بگویم که خیلی خوشحال نیستم. چون سهمیه زیر 23 رو حساب نمیکنم و نمیتونم تو تیم المپیک باشم…

* فکر می کنم نگاه کسانی که بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت می کنند محدود به تیم های شهرستانی است. حق تیم ما در تیم ملی بیشتر از دو نفر به عنوان ذخیره بود. امیدوارم سال آینده آنقدر خوب کار کنم که به تیم ملی دعوت شوم.

*امسال امیرخان قلعه نویی برای من زحمت کشید و جانم را زنده کرد اما خیلی اذیت شد. آنها هفت امتیاز از تیم ما گرفتند و ضربه محکمی به ما زدند. آقای قلعه نویی در این دوره از فوتبال به من کمک کرد، خدای نکرده در آینده بتوانم جبران کنم.

دیدگاهتان را بنویسید