تمسخر پیشکسوت استقلال با حذف تیم ملی آبی پوشان

تمسخر پیشکسوت استقلال با حذف تیم ملی آبی پوشان

مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال از اخراج 5 بازیکن استقلال از اردوی تیم ملی به شدت عصبانی بود. صحبت های فنونی زاده را در ادامه می خوانید:

دلیل از دست دادن ملی پوشان پنج گانه استقلال را چه می دانید؟

اول باید بگویم آقای ماجدی! رئیس محترم فدراسیون فوتبال؛ شما استقلالی ناسالم، لازم نیست یک بار حاضر شوید؟ نباید قدم کوچکی به سمت استقلال برداری که من از این تیم به فوتبال ایران معرفیت کردم و حالا روی آن نشسته ای!

اما کادر فنی تیم ملی می گوید مقصر اصلی سازمان لیگ است؟

بله، این سازمان لیگ است. اصولاً همه مقصرند. سازمان لیگ که آمد بازی می کرد و بچه ها را از زمین و هوا بی نیاز می کرد بیان این حرف ها عذر بدتر از گناه است. آقای اسکوچیچ بهانه ای بدتر از گناه یافت. تقصیر این پنج بازیکن چیست!

یعنی مقصر کیست؟

دقت کرده اید که بچه های استقلال تا 24 ساعت قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان نمی دانستند باید به اردو بروند یا نه؟ کجای دنیا چنین برنامه ریزی می کنند؟ اگر شهرهدرو پرسپولیس را شکست می داد، نقشه استقلال برای بازی با نفت مسجد سلیمان نقش بر آب می شد. از طرفی وقتی به پرسپولیس باختند به استقلال گفتند فردا بازی می کنی! به خدا شورتر از فوتبال ایران در دنیا ندیده ام. مثل هفت مرینیت شده! هر کس هر کاری می خواهد انجام می دهد. یکی برای تیم ملی اردو درست می کند، یکی بچه های استقلال را مرتب می کند، یکی بازی می کند، یکی می گوید اگر این بازی با شکست شهر هودرو انجام شود، استقلال دوازدهم را بازی می کند! این برنامه ریزی چیست؟ کجای دنیا به تیمی گفته می شود که 24 ساعت قبل از بازی بازی کند یا نه؟ این روزهاست که با فدراسیون فوتبال و لیگ برتر ما شوخی می کنند و ما را از بالا تا پایین می خندانند.

تحلیل شما به عنوان پیشکسوت استقلال از چنین برنامه ریزی و در نهایت نتایج بازیکنان استقلال چیست؟

آنهایی که می خواستند شکست استقلال را ببینند حالا که به آرزوی خود نرسیدند، زهر خود را بر پیکر این 5 شهروند ریختند.

تو چی میگفتی

29 هفته نشستند تا استقلال را شکست دهند نه برای خوردن! حالا که استقلال را قهرمان بدون باخت دیدند، تیم ملی و قهرمانی را طوری برنامه ریزی کردند که باید بدون پنج ملی پوش بازی کند تا قطعا شکست بخورد و رکورد نزند. اما استقلال رفت و با این پنج بازیکن مساوی کرد تا شکست نخورد و رکورد بزند. متأسفانه پرسپولیسی هایی که در این مسائل شرکت کردند به استقلال نرسیدند و این پنج بازیکن را گردن زدند. پنج بازیکنی که جزو بهترین های استقلال بودند. باور کنید با این فوتبال خوبی که نفت مسجد سلیمان بازی کرد و با تمام انگیزه ای که داشتند، اگر این پنج نفر نبودند، استقلال شکست می خورد.

حرفی برایت باقی مانده است؟

واقعاً بهتر است از این فوتبال، این سازمان لیگ و این برنامه ها صحبت نکنیم. فوتبال ما بیشتر شبیه یک فیلم هندی شده است، فقط یک راج کاپور کوچک وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید