تمسخر سنگین پیشکسوت استقلال به کارشناس داوری که با فرهاد درگیر شد

تمسخر سنگین پیشکسوت استقلال به کارشناس داوری که با فرهاد درگیر شد

علیرضا نیکبخت درباره شرایط لیگ برتر و نبرد قهرمانی استقلال و پرسپولیس در 6 بازی باقی مانده گفت: رقابت بسیار سختی است و دیدارهای باقی مانده بازی های مهمی است، اما همچنان معتقدم که سرنوشت استقلال در دستان خودش است و بچه ها باید کمی تلاش کنند و غیرت داشته باشند و در مسابقات دیگر مانند این 24 هفته نتایج خوبی کسب کنند و پیشتاز را حفظ کنند. ما در این شش هفته بازی های سختی داریم مثل بازی با سپاهان و بازی با فولاد، اگر بچه ها هوشیار نباشند می توان آنها را تنبیه کرد. در مجموع راه قهرمانی سخت است اما این تیم توانایی عبور از آن را نشان داد.

وی درباره نتایج نه چندان خوب استقلال در هفته های اخیر توضیح داد: به هر حال در مسیر پرتلاطم یک لیگ، تیم ها بالا و پایین می روند و هر تیمی را در دنیا تماشا می کنند. در طول فصل یک دوره با مشکلات مشابهی روبرو خواهد شد و هر 30 بازی با پیروزی به پایان نمی رسد، اما مهم این است که فاصله در بالای جدول حفظ شود و این استراحت در لیگ نیز فرصت خوبی برای تیم را بهبود می بخشد تا بتوانید با قدرت بیشتری به رقابت ادامه دهید. اگر استقلال بتواند با دست پر از بازی با سپاهان خارج شود، تقریباً می توان گفت که قهرمانی قطعی است.

پیشکسوت استقلال درباره حواشی اخیر ناشی از انتقاد مجیدی از کارشناس قضایی گفت: واقعاً نمی فهمم چرا این مشکلات به وجود آمده است. مجیدی نامی از کسی نبرد اما آقا کار را به دست گرفت و واکنش نشان داد. من دوست ندارم وارد این مسائل شوم، اما مجیدی واقعاً نامی از کسی نبرده است.

نیک باخت در پایان درباره گروه بندی ایران در جام جهانی توضیح داد: معتقدم گروه آسانی نداریم. شاید شرایط بهتر از سایر تیم های آسیایی باشد، اما گروه واقعا آسان نیست. هم انگلیس و هم آمریکا تیم های خوبی هستند و سه تیمی که در پلی آف بازی می کنند هم از اروپا آمده اند و شاید این بدترین قرعه برای سید چهار بود. در مجموع پتانسیل خوبی برای این رقابت ها داریم و امیدوارم با برنامه ریزی درست و نتایج خوب به جام جهانی برویم.

او به جانشین اسکوچیچ گفت: «من واقعاً نمی‌فهمم این درباره چیست. یک روز که حتی فکرش را هم نمی‌کردیم که از مرحله مقدماتی صعود کنیم و حذف ما در مرحله اول قطعی بود، اسکوچیچ را آوردیم و او تیم را ارتقا داد و حالا بهترین صعودمان را در جام جهانی جشن می‌گیریم. نتایج بسیار خوب بازی با کره را باختیم، همه حمله می کردند. اگه اسکوچیچ بد بود چرا الان که اومد و تمومش کرد آوردی چرا حمایت نمیشه؟ پس کدام مربی بزرگ بیرون و بدون تیم است؟ به فرض اینکه بتواند در این چند ماه با شرایط فوتبال ایران آشنا شود؟ فقط یک سال طول می کشد تا یک مربی جدید بازیکنان را بشناسد چه برسد به اینکه تغییراتی ایجاد کند و قطعاً نتایج را قبول نخواهد کرد. حالا مثلا اسم آقای کیروش آمده است. آقای کیروش تاثیر خوبی روی فوتبال ایران داشت، قبول کرد اما در امتحان مردود شد. نتوانست ستاره مصر را به جام جهانی ببرد حالا می خواهد بیاید ایران چه کار کند؟

این پیشکسوت فوتبال درباره ارتباط مسائل سیاسی با گروه ایران توضیح داد: شوخی هایی که با این گروه انجام می شود را در فضای مجازی واقعا می خوانم و علاقه مندم. به نظر من در فوتبال نباید سیاست دخالت کرد اما این وضعیتی است که وجود دارد و نمی توان آن را کتمان کرد. امیدوارم الان که گروه ما اینطور است مسئولان و دولتمردان مدنی و سیاسی حمایت بیشتری از تیم ملی داشته باشند و این گروه انگیزه و برنامه ریزی برای کسب نتایج خوب را افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید