انتقاد 3 کارشناس به داوری استقلال – مس: اشتباه بزرگ داور

حیدر سلیمانی درباره قضاوت حسن اکرمی و همکارانش در دیدار استقلال و مس کرمان گفت: بازی در نیمه اول هیچ صحنه ای برای ارزیابی داور نداشت و در نیمه دوم هم امتیازی نداشت تا اینکه استقلال به گل رسید. هدف.

وی در ادامه افزود: گل استقلال در شرایط سالم به ثمر رسید اما دلیل اعتراض مسی را متوجه نشدم. اگر اعتراض بود استقلالی ها به خاطر برخوردی که در محوطه جریمه رخ داد باید برای پنالتی اعتراض می کردند. هر چند صحنه برخورد قبل از گل نمی توانست پنالتی باشد و بیشتر شبیه دعوای دو بازیکن ساده بود. دلیل اعتراض مسی در صحنه گل استقلال را متوجه نشدم و گل هم عالی به ثمر رسید.

این کارشناس داوری درباره درگیری های به وجود آمده بین بازیکنان توضیح داد: در دقیقه 77 اشتباهی رخ داد که منجر به درگیری شد و اخطارهایی که داده شد درست بود. دو دقیقه بعد حردانی با یک خطا کارت زرد گرفت. سپس بازیکن مس حردانی را هل می دهد و داور در آن صحنه نیز به درستی به آن بازیکن هشدار می دهد. در این صحنه اگر بازیکن مس به هر نحوی ضربه می زد می توانست خطا تلقی شود و کارت قرمز بگیرد اما چون این بازیکن دستش را روی سینه حریف گذاشت و او را هل داد، داور به درستی از او استفاده کرد. کارت زرد

سلیمانی افزود: علاوه بر این نیمکت های دو تیم شلوغ بود و پس از به ثمر رسیدن گل یکی پس از دیگری اعتراض می کردند. داور با نشان دادن کارت زرد سعی در کنترل نیمکت داشت. در پایان بازی و در دقیقه 92 اشتباه کمک داور اول، فرصت خوبی را از استقلال گرفت. کایدی نزدیک بود با دروازه بان تک به تک شود اما کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد. این یک اشتباه بزرگ بود.

نوذر رودنیل می گوید اکرمی و تیمش در دیدار استقلال و مس کرمان تنها یک خطای موثر داشتند.

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفت وگو با ایسنا، درباره قضاوت حسن اکرمی در دیدار استقلال و مس کرمان اظهار کرد: بازی خوبی بود و داور با اخراج نکردن کایدی تنها یک اشتباه بزرگ مرتکب شد. در نیمه اول صحنه خاصی نبود و تیم داوری هم به چالش کشیده نشد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم در دقیقه 61 به دلیل اتلاف وقت به دروازه بان مس کرمان کارت زرد بی مورد داد و در دقیقه 74 گل استقلال دقیق بود و قبل از آن اشتباهی رخ نداد. اعتراض بازیکنان مس در این خصوص بی نتیجه بود.

رودنیل افزود: در دقیقه 77 که بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند داور باید به دلیل خطای قائدی کارت زرد می گرفت و با کارت زردی که این بازیکن در دقیقه 88 دریافت کرد، مستحق اخراج شد. این تنها اشتباه اکرمی در این دیدار بود.

حسن نوشاور درباره قضاوت حسن اکرمی در دیدار استقلال و مس کرمان که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، گفت: در این دیدار صحنه مشکوکی در محوطه جریمه دو تیم مشاهده نشد که باید اتفاق بیفتد. مورد بررسی قرار گیرد. در مجموع داور موقعیت خوبی در صحنه ها داشت و به عمل بازی نزدیک بود، بنابراین روز خوبی را در قضاوت داشت و هیچ اشتباهی نداشت.

وی افزود: در صحنه ای که استقلال گل یاماگا را به ثمر رساند هیچ اتفاقی نیفتاد و دروازه استقلال کاملا سالم بود. داور در این صحنه بهترین تصمیم را گرفت و اعتراض بازیکنان مس بی مورد بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره تنش بین بازیکنان دو تیم نیز گفت: در چند صحنه بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند و حسن اکرمی بازیکنان را با کارت زرد جریمه کرد. به نظر من اخطارهای بازیکنان از جمله صالح حردانی و پیمان بابایی و همچنین بازیکنان مس کاملا درست بود اما تنها لحظه مثبت این درگیری ها حضور روزبه چسمی بود که بازیکنان هر دو را دعوت کرد. تیم هایی برای استراحت، که کارشان ستودنی است.

نوش ور در پایان درباره اخطار ساپینتو و بیژن طاهری گفت: هر دو اخطار کاملا به موقع بود و اعضای کادر فنی به همراه بازیکنان باید بدانند که نسبت به بازی مسئولانه رفتار کنند اما متاسفانه در این بازی شاهد چنین چیزی نبودیم. این مسابقه

دیدگاهتان را بنویسید