کارشناس داوری علیه داور بازی پرسپولیس: در 50 سال اخیر چنین جمله ای ندیده ام!

کارشناس داوری علیه داور بازی پرسپولیس: در 50 سال اخیر چنین جمله ای ندیده ام!

حسین عسگری درباره ارزیابی حمید هایمالک در دیدار پرسپولیس و همدان گفت: داوری اصلا راضی کننده نبود. او اشتباهات چشمگیری نداشت اما ارزیابی او غیرعادی بود و من در 50 سال حضورم در فوتبال چنین ارزیابی ندیده بودم! داور حداقل 10 دقیقه از بازی را از دست داد و بازی را از دست داد. هیمولک خیلی از افراد مبتدی را قضاوت کرد و انگار یک داور مدرسه ای برای این مسابقه انتخاب شده بود!

او گفت: داور مجبور نیست اینقدر با بازیکنان و مربیان صحبت کند. وقتی قاضی تذکر می دهد باید محکم باشد. رامین رضایان در نیمه اول اشتباه رایجی را مرتکب شد و یک بازیکن معمولی را به هوادار کوبید. چرا کارت زرد گرفتی؟ مهدی ترابی به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد اما به او اخطار نداد و مشخص نشد چرا در پایان مسابقه به ترابی اخطار داده شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با بیان اینکه برای نیمه اول باید حداقل هشت دقیقه وقت اضافه محاسبه می شد، افزود: در نیمه اول خطایی پشت محوطه جریمه هواداران اعلام شد که چهار دقیقه از دست رفت. سپس دروازه بانی که فقط توپ را دور کرده بود در عرض دو دقیقه روی زمین افتاد. شش دقیقه زمان از دست رفته باید در این صحنه شمارش می شد. بازی جذابیت خود را از دست داد و آنقدر کسل کننده شد که تنها مقصر آن داور بود.

دیدگاهتان را بنویسید