بیانیه تند باشگاه پرسپولیس در واکنش به ادعای رادوشوویچ؛ شما دروغ می گویید و تا به حال چنین درآمدی را در خواب ندیده اید!


ساعت: 18:34
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817315

باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات رادوشوویچ بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالات افکار عمومی با اشاره به ادعای بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کروات بیانیه ای صادر کرد.
طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آمده است:

بوژیدار رادوشوویچ در آخرین اظهارات خود ادعاهایی را مطرح کرد که کاملاً نادرست است و شواهد کاملی برای آن وجود دارد.

متأسفانه بازیکنی که به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی باشگاه، در طول سال ها پول درآورده است، اما این روزها در زمین حضور داشته، تنها به درخواست درآمدی که هیچ کاری برای آن انجام نمی دهد، بسنده نمی کند و به دنبال ایجاد یک درآمد است. حاشیه برای او، حتی در یک قیمت، طرح جعلی است.

اینکه این بازیکنان سعی دارند از نوع دوستی و احساسات عمیق ایرانی ها به خصوص پرسپولیسی ها سوء استفاده کنند و ضمن استفاده از این روش برای کسب منافع مالی، از فضای هواداران پرسپولیس علیه خود پرسپولیس استفاده کنند، چیز جدیدی نیست. به این ترتیب برخی از مدیران برنامه و کارگزاران با دانش خود این مسائل را به آنها آموزش می دهند. رادوشوویچ هم اکنون با استفاده از این ترفند بارها و بارها پرسپولیس و مدیران را تحت فشار هواداران مجبور به پذیرش مطالبات خود می کند که منجر به تعهدات مالی ویرانگر و شرایط فعلی می شود.

به همین ترتیب پس از چند دروازه بان، پس از مدت ها حضور، جو هواداری را بیدار کرد و در آن سن و سال به عنوان دروازه بان ذخیره در اقدامی عجیب قراردادی سه ساله با تعداد فزاینده ای امضا کرد. او پس از انعقاد این قرارداد، دیگر هرگز این کیفیت و عملکرد را به پرسپولیس ارائه نکرد!

اما در خصوص ادعای این فوتبالیست که در کشورش آرزوی چنین درآمدی را نداشته است نیز نکاتی وجود دارد.

او دریافت پول را انکار می کند و حتی باشگاه را متهم به این کار می کند تا زمانی که مدرکی دال بر اظهارات باشگاه داشته باشد. اولین باری که او ایران و ایران را ترک کرد، با این بازیکن سازش بسته شد تا او بتواند برگردد. او از افکار عمومی استفاده کرد و به باشگاه و مدیریت فشار آورد تا امتیازات غیرعادی به قرارداد اضافه شود. از جمله اینکه مبلغ 20 هزار یورو با رضایت سرمربی در هر فصل به تعهد قطعی باشگاه تبدیل شده است که بر اساس آن او اکنون 3 سال است که 60 هزار یورو در پرونده خود جمع آوری کرده است.

طبق همین قرارداد باید 146500 یورو در دو قسط به او پرداخت می شد. او در عوض قسمت اول را که تقریباً نصف آن رقم بود دریافت کرد.

برای قسمت بعدی با توجه به مشکلات تحریم ها بالاخره او و یکی از دوستان برنامه با رضایت او و مدیر برنامه اش کمک گرفتند. بر این اساس حدود 1.3 میلیارد ریال سپرده به حساب یکی از بستگان وی در ایران واریز شد و وی حدود 48 هزار یورو را به بوزیدار کرواسی تحویل داد. این دوست مشترک طی نامه ای که به امضای خود و مدیر برنامه هایش نیز رسیده است این موضوع را تایید کرده است.

حالا او نه تنها پول های جعلی را پنهان می کند، بلکه باشگاه را به جعل امضای خود متهم می کند. یعنی در حالی که مدیر برنامه های او سامان مهدی زاده در چند مرحله از تماس باشگاه اعلام کرد که دریافت این پول را تایید می کند، اما دفعه قبل اعلام کرد که چرا باشگاه درخواست او را از گذشته نپذیرفته است! روی این موضوع همه سهم و منافع خود را از پرسپولیس می خواهند و حد و مرزی تعیین نمی کنند.

همچنین یادآوری می شود که رادوشوویچ قبل از ترک ایران 50 هزار یورو دیگر دریافت کرده که 20 هزار یورو آن مربوط به این فصل بوده و بر سر نحوه گرفتن مابقی قرارداد به توافق رسیده بود اما با دروغ و فریب کارها را در مسیر دیگری قرار داد. .

حالا او خود را به هواداران علاقه مند به پرسپولیس معرفی می کند، در شکایت خود برای سال های آینده برای خود و خانواده اش درخواست 5000 یورو بلیط رفت و برگشت ایران کرده و در خیابان همه چیز پرسپولیس نخواهد بود! او همچنین برای صعود پرسپولیس به لیگ قهرمانان سالیانه 20 هزار یورو درخواست کرد در حالی که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

او طی این توافق نامه 15000 یورویی حق وکالت را از باشگاه دریافت کرد و به ازای چند نامه ارسالی وکیلش. با این حال، زمانی که پرونده به فیفا و سپس به دادگاه دو و میدانی رفت، پس از دو سال دعوا، باشگاه مجبور شد 3500 فرانک سوئیس بپردازد.

بوژیدار رادوشویچ همان کسی است که بی دلیل به پرسپولیس توهین کرد، دولت و مردم ایران را در سفارت هند جای داد. آنها در کلمات خاصی برای توصیف وضعیت او استفاده می شوند.

اینها تنها بخشی از ماجراهایی است که او خلق کرده است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید