تمسخر عجیب پیشکسوت استقلال به پرسپولیسی ها

تمسخر عجیب پیشکسوت استقلال به پرسپولیسی ها

محمد نوری بازیکن سابق استقلال درباره خبر لغو دربی سه شنبه هفته جاری گفت: متاسفانه هنوز باید منتظر این بازی مهم باشیم. قبل از تعطیلات بارها گفته بودیم که این دربی را قبل از تعطیلات جام جهانی برگزار کنیم، اما مسئولان سازمان لیگ به این موضوع توجه داشتند که سوپرجام مهمتر از دربی است، اما اکنون شاهد لغو این دربی هستیم. به دلیل آلودگی هوا

وی افزود: اگر همزمان و در ابتدای آبان ماه هفته دوازدهم برگزار می شد، دو تیم در شرایط مسابقه به مصاف هم می رفتند و بعد مشخص می شد کدام تیم برتر است، اما کسانی که نگران بودند. شکست پرسپولیس در پشت صحنه کاری کردند که بازی به تعویق افتاد. جام جهانی به تعویق افتاد و سوپرجام به تعویق افتاد. هرچند استقلال برد و قهرمان سوپرجام شد.

نوری درباره حال و هوای این روزهای تهران گفت: وقتی هر دو تیم هر روز در یک ساعت تمرین می کنند و می توانند در شرایط یکسان بازی کنند، اگر نگران بازیکنان این دو تیم بودند، چرا تمرین این دو تیم را متوقف نکردند. دو تیم برای این چند روز؟ هوای تهران ناگهان برای بازیکنان دو تیم خطرناک شد؟ مدارس و دانشگاه ها یک هفته تعطیل نبودند؟ پس چرا استقلالی ها هر روز سر تمرین می رفتند و در همان پست می دویدند؟ استقلال با ملوان بازی نکرد؟ پرسپولیس با سپاهان دیدار نکرد؟

وی افزود: اگرچه خیلی دوست داشتیم این دیدار در این هفته برگزار شود، اما مهم نیست استقلال و بازیکنان آماده ای که هفته گذشته 5 ملوان کردند، دربی هر زمان برگزار می شود و استقلال قطعا پیروز می شود.

نوری در پایان گفت: مطمئنا این تعویق دربی فقط به نفع پرسپولیس بود چرا که روز شکستش به تعویق می افتاد. آنها قرار بود سه شنبه این هفته به استقلال ببازند اما مثل آخرین باری که تاریخ شکست پرسپولیس یک ماه به تعویق افتاد، این بار هم تاریخ شکست را به تعویق انداختند.

دیدگاهتان را بنویسید