یک پیشکسوت پرسپولیس با رای جنجالی مورد تمسخر قرار گرفت

یک پیشکسوت پرسپولیس با رای جنجالی مورد تمسخر قرار گرفت

ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس درباره رای فدراسیون فوتبال به باشگاه گل گهر و حضور شخصی خود در باشگاه استقلال که در لیست آقای ایکس قرار دارد مصاحبه ای انجام داد:

* رکن اصلی فوتبال در کشور فدراسیون فوتبال است اما چرا باید بین تیم ها تبعیض وجود داشته باشد؟ اگر قوانین برای همه یکسان است چرا فقط همکاری فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان شامل استقلال می شود. من تعجب می کنم که چرا سیاستمداران و بازنشستگان نمی خواهند فوتبال را رها کنند تا افراد متخصص تری جایگزین آنها شوند تا فوتبال ما احیا شود و به هدفی که شایسته آن است برسیم.

* آقای ایکس که بازنشسته هم هست تنش های فوتبالی ما از زمانی که به استقلال پیوست 10 برابر شده است. از وزیر ورزش و جوانان که اهل ورزش هم هست خواهش می کنم که خودش تصمیم بگیرد. آقای وزیر ورزش تصور کنید برای کشورتان در رشته دو و میدانی می جنگید تا به هدفی که می خواهید برسید اما برعکس آقایان جلوی شما را خواهند گرفت. در چنین شرایطی واکنش شما به این حادثه چه خواهد بود؟ لطفا مردانه جواب بدید

* با احترام از مدیری که طراحی می کند و با کلمات بازی می کند و نمی گذارد فوتبال پایین بیاید عذرخواهی کنید. فوتبال ایران تاکنون از این اتفاقات ضربه سنگینی خورده است و تا دیر نشده باید جلوی این ناهنجاری ها گرفته شود. حالا با این سنگ اندازی در فضای مجازی می خواهند پرسپولیس را به حاشیه برانند در حالی که تنها باشگاه های واقعا حرفه ای ایران پرسپولیس، سپاهان و گل گهر سیرجان هستند. شما وزیر و متولی ورزش کشور هستید پس لطفا همه را یک چشم تماشا کنید.

* آقای وزیر چرا نباید حکم پرونده تشکیل شده از سوی باشگاه نساجی زودتر از سوی استقلال اعلام شود، بلکه باید به پرونده باشگاه استقلال رسیدگی شود و رای آن به زودی اعلام شود.

سوال: آقای رئیس فدراسیون فوتبال، آیا منظورتان از تغییر شگرف فوتبال ایران در زمان ثبت نام بود؟ هادم عزیز و دوستان در فدراسیون فوتبال لطفا با اقدامات خود بخش خصوصی را از سرمایه گذاری در فوتبال منصرف نکنید زیرا ممکن است در آینده عواقب بدی برای فوتبال داشته باشد.

* همه بازنشستگان سیاسی شرکت ها و هلدینگ های خصوصی خود را دارند، اما فوتبالیست هایی که سال ها شکست می خورند و حتی یک دینار هم دریافت نمی کنند، آیا ماشین شخصی دارند یا اصلا می دانید خانه شخصی برای زندگی دارند؟

*امیدوارم وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال امتیازهای گرفته شده از گل گهر را به این تیم برگردانند تا حقشان ضایع نشود. اگر این رای به قوت خود باقی بماند، بهتر است از امروز این فوتبال را بازی کنیم تا خیال مردم راحت شود که این فوتبالی نیست که جوانمردی حرف اول را بزند.

دیدگاهتان را بنویسید