تمسخر پیشکسوت استقلال با اقدامات بازیکن جنجالی پرسپولیس

تمسخر پیشکسوت استقلال با اقدامات بازیکن جنجالی پرسپولیس

محمد نوری بازیکن سابق استقلال در خصوص اتفاقات شب گذشته مبنی بر حضور پیشکسوتان این باشگاه در ورزشگاه آزادی و حذف نام 5 بازیکن استقلال از لیست تیم ملی اظهارنظر کرد.

چه شد که دیشب به راحتی نتوانستید وارد ورزشگاه شوید؟

واقعا حیف است. واقعا شرم آوره شرم آور است که بگوییم با استقلال چگونه برخورد شد. انتظار داشتیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به خصوص لیدر بتواند در دیداری که میزبانی ماست، پیشکسوتان را به ورزشگاه ببرد. اما بدترین برخورد با آثار باستانی استقلال بود.

ظاهرا گفته می شد هماهنگی لازم با ورزشگاه آزادی انجام نشده است؟

اصلا! باشگاه دو روز پیش با ورزشگاه آزادی هماهنگ کرد. همه اسم گذاشتند. حتی اسم صندلی های پیشکسوتان را هم گذاشتند، اما نگهبانان ورزشگاه و بقیه آنجا با ما بدرفتاری کردند که باورمان نمی شد. سپس 20 دقیقه مانده به پایان بازی با رفتارهای بسیار زشت و آزار و اذیت های بی ادبانه، پیرمردهایی مانند اکبر کارگرجم، حسین فرزامی، جواد کراب و دیگران را به داخل راه دادند و گفتند برو! ما به گونه ای تحت فشار بودیم که انگار دشمن آنها هستیم یا مهمان ناخوانده هستیم. انتظار نمی رود رئیس فدراسیون فوتبال چنین شرایطی را برای پیشکسوتان استقلال ایجاد کند. واقعا حرمت پیشکسوتان اصلا رعایت نمی شد.

آیا می دانید 5 استقلالی از تیم ملی شکست خوردند؟

این مشکل دیگری بود که 30 میلیون استقلالی را ناراحت کرد. آقایان استیل و اسکوچیچ اگر می خواهند نظم و انضباط را نشان دهند، بهتر است کلاه بر سر بگذارند.

تو چی میگفتی

چطور ندانند حسین کنعانی زادگان و ماجراهای «بیا اتوبوس تیم ملی» را چگونه مجازات کنند؟ شما نمی دانستید چگونه اقتدار خود را نشان دهید؟ حالا که بازیکنان استقلال چند ساعتی است در اردوی تیم ملی به نمایش گذاشته اند، می خواهند نظم و انضباط خود را به نمایش بگذارند! آقای اسکوچیچ نظم و انضباط شما را در رابطه با تیم ملی در کار با کنعانی ها دیده ایم. این بچه ها یک سال زحمت کشیدند، رکورد زدند و می خواستند یک شب را با هواداران و با یکدیگر بگذرانند.

چرا برخورد بی ادبانه از سوی کادر فنی تیم ملی صورت گرفت؟

می گویند این بازیکنان باید شب به اردو می رفتند اما چرا صبح آمدند! اینها همه بهانه است! آقای اسکوچیچ که بی فایده است و همه دستورات به او داده شده است. او باید حداقل 10 بازیکن استقلال را دعوت می کرد و حالا که نکرده از خط می گذرند. به میلیون ها طرفدار چه جوابی می خواهید بدهید! آقای اسکوچیچ، این رفتار عواقب جدی برای شما دارد.

اما قبول داری که بازیکنان استقلال هم طبق قولی که زودتر داده بودند بعد از جشن به اردو بروند؟

اصلا. اینها عذرخواهی است و می خواستند این 5 استقلالی را خط بزنند تا بازیکنان مورد نظرشان را دعوت کنند. آنها به دنبال بهانه بودند تا نامی از استقلال در تیم ملی نداشته باشند. اما مطمئن باشید که میلیون ها هوادار استقلال از اسکاچ دست نخواهند کشید. یادمان نرفته است که کنعانی ها در بازی بعدی چه کردند و چگونه در تیم ملی موفق شدند. اگر خیلی مردانه هستید، کلاه خود را به سر بگذارید و ببینید در اطراف شما چه خبر است. لازم نیست با بازیکنان با تعصب و اصالت استقلال سخت گیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید