بازیکن ذوب آهن مورد تمسخر استقلالی ها قرار گرفت

بازیکن ذوب آهن مورد تمسخر استقلالی ها قرار گرفت

آرمان قاسمی درباره بازی خوب ذوب آهن با وجود شکست یک بر صفر مقابل استقلال گفت: امروز عملکرد ما در دفاع و حمله بسیار خوب بود. در دفاع چنین فرصتی به استقلال ندادیم و در کار هجومی موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. در دو صحنه سیدحسین حسینی و در صحنه دیگر تیر دروازه استقلال را از گلزنی باز داشت. چند فرصت را هم با بی دقتی از دست دادیم.

وی ادامه داد: برای کسب سه امتیاز به زمین رفتیم. ما مستحق پیروزی در بازی اول بودیم و 7-8 موقعیت بالای 90 درصد کسب نکردیم. امروز هم همین اتفاق افتاد. متاسفانه یک بار بازی را واگذار کردیم. شانس با استقلال بود. هر کاری کردیم او یا حسینی یا ما بی دقت بودیم اما استقلال از نصف موقعیت گلزنی کرد که فکر نمی کردیم تبدیل به گل شود.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن درباره نارضایتی ذوب آهن از بازی با استقلال گفت: متاسفانه تیم هایی که از شهرستان به تهران می آیند به دلیل شرایط پروازی موجود برای بازگشت مشکل دارند. همین موضوع پنج روز دیگر باید با پیکان در اصفهان بازی کنیم اما به دلیل زمان دیدارمان با استقلال باید یک روز در تهران بمانیم. یک روز برای ریکاوری باختیم و یک روز باید استراحت کنیم و سه روز بعد با پیکان بازی می کنیم. هر چه اعتراض کردیم، زمان بازی با استقلال را تغییر ندادند و این اتفاقات برای ما افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید