یک مهاجر مرا متهم کرد/ من هرگز در رختکن داوران نبودم


ساعت: 07:58
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896505

آنها می خواستند از ارتفاع چمن به عنوان امتیاز استفاده کنند.

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه در این بازی هیچ وقت در رختکن داوران نبودم و اطلاعات اشتباهی به مهاجری دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ابتدا پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان را به هواداران تبریک می گویم و به قهرمانی خود ادامه می دهم و به اعضای تیم خسته نباشید می گویم. هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند اما ما پرسپولیسی بودیم و بازی بهتری ارائه کردیم. ما سه امتیاز را گرفتیم و صدر جدول رده بندی را حفظ کردیم که به همه اعضای تیم و همه مسئولان و کارکنان باشگاه تبریک می گوییم.

وی ادامه داد: دو نکته وجود دارد که باید در مورد آن صحبت کنم زیرا به من اشاره شده است. اولین نکته بحث زمین است. ما به دنبال فوتبال ناب هستیم. ما در ورزشگاه آزادی هرگز در زمین حریف مشکلی ایجاد نکرده ایم و همیشه به دنبال بهترین شرایط برای فوتبال سالم بوده ایم. همکاران من، یعنی. مدیران سایر تیم ها شاهد بوده اند که ما همیشه به آنها می گوییم روز قبل از بازی چمن را بچینید. تا به حال پیش نیامده است که زمین بخواهد مشکلی ایجاد کند و همه می بینند که از روز قبل از بازی چقدر روی این موضوع حساس هستیم تا حریفان گلایه ای نداشته باشند.

پیروانی خاطرنشان کرد: این موضوع نه به تهران و نه شهرستان مربوط می شود. قانون فوتبال هم همینطور است و می گوید داور باید بیاید و چمن را ارزیابی کند. نگهبان آمد، دید و شکایت کرد که ماشین چمن زنی را آورده اند. سپس ارتفاع چمن استاندارد خاصی دارد. دست من نیست که بزنند یا نه. هوا گرم بود و تنها چیزی که به ذهن می رسد این است که با توجه به شرایط آب و هوایی می خواستند از ارتفاع چمن به عنوان امتیاز استفاده کنند.

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان مبنی بر حضور در رختکن داور، تاکید کرد: موضوع دیگری است که یادم نیست به تیم ملی رفتم. رختکن داور، نه برای این بازی، بلکه تا آخر عمرم. او در بازی اول، میانه و پایانی بازی نکرد. اینکه افشین پیرانیوانی به رختکن داوران رفته است، فرافکنی، حاشیه سازی یا اطلاعات نادرست به مردم درست نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: داور اشتباه کرد اما دلیلی برای رفتن من به رختکن داوران وجود ندارد. این یک تهمت نادرست است. آقای مهاجری دوست و معلم بزرگ من است. او تیم خوبی ساخته است، اما وقتی کسی به او خبر و اطلاعات غلط می دهد، ترجیح می دهد به جای اعتماد چشمانش را ببندد، حساس باشد و پیگیری کند و بررسی کند که درست است یا نه. باز هم تاکید می کنم که هرگز تحت هیچ عنوانی وارد رختکن داوران نشدم.

پیروانی در پایان افزود: حریف ما خوب بود اما بهتر بودیم. بهتر بازی کردیم و شایسته بردیم. اگر ظلمی بود هم از روی سکو و هم در زمین برای ما اتفاق افتاد. وقتی در نیمه اول یک گل محکم داشتیم و پنالتی را از دست دادیم، برد را برای ما خراب نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید