من مخالف بازی های پشت صحنه نبودم / اگر همه چیز را در رختکن به طور کامل و واضح بیان نکنید، خودم انجام می دهم.


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1837970

سرمربی اخراجی باشگاه نساجی گفت: من با بازی های پشت صحنه مخالفت نکردم و اگر در رختکن همه چیز را کامل و شفاف نگویی، خودم انجام می دهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باشگاه نساجی در اطلاعیه ای از قطع همکاری با ساکت الهامی، مربی نساجی خبر داد. ظاهرا اتفاقات عجیبی که پس از شکست دو بر صفر تیم فوتبال نساجی مقابل مس رفسنج در هفته بیست و ششم لیگ برتر رخ داد، مدیران این باشگاه را بر آن داشت تا تصمیم به برکناری ساکت الهامی بگیرند.

سرمربی سابق نساجی نیز در واکنش به این اتفاق در صفحه اینستاگرام خود متن زیر را منتشر کرد:

تبریک به مردم خوب مازندران و تبریک به همه هواداران باشگاه پرافتخار نساجی.

هر آغازی پایانی دارد و اینجا پایان یک سال است و اندی عشق من به شما عزیزانی است که از اولین سلام تا آخرین کلمه با هم دوست بوده اید و پای عشق نساجی ایستاده اید. من هم مثل تو عاشق بودم، به این عشق طمع کردم و خدا شاهد است که همه چیز هست و نیست، از غرور نساجی دست کشیدم.

از خدا که پنهان نیست از تو چه پوشیده است از همان روزهای اول که به نساجی آمدم در جنگی نابرابر با کسانی که نساجی را زندگی شخصی خود می دانستند جنگیدم و مجبور شدم پرچم نساجی را در رقابت اما من مخالف بازی آنها در پشت صحنه نبودم.

شما که غریبه نیستید از روزی که دست خالی معادلات شاکیان را به هم زدیم این روز را دیدید، پس از قهرمانی در جام حذفی علیرغم میلم می خواستم از نساجی بروم اما ماندم تا نصف نشوم. دوست

از آغاز عملیات نجات نساجی و جشن بقا در لیگ بیستم تا جشن جام حذفی، نساجی را جزئی از وجودم دیدم و امروز خوشحالم که نساجی جزء مهمی از کارنامه مربیگری من شده است و من بخشی هستم. از تاریخچه این باشگاه پرافتخار

تنها افسوس من این است که چرا در این فصل در خانه بازی نکردیم تا مثل بازی های پلی آف نفسم را پشت سر بگذارم و احساس کنم او پشتش به کوه است. وجدانم راحت است که هیچ اثری از خود نگذاشته ام و اگر روی کاناپه یا رختکن عصبانی می شوم به خاطر تعصباتم است که دوست ندارم بازنده و شرمنده باشم.

اکنون که این نکته حل شده است، پایان همکاری من با نساجی است، با تک تک شما به گرمی دست می فشارم و امیدوارم نساجی بدون من به این مسیر موفقیت ادامه دهد که حق شماست نه تنها در پشت بام. فوتبال ایران، بلکه بر بام فوتبال آسیا.

دوچرخه تابستانی بسیاری از این اسباب بازی ها را دارد. از هر هوادار نساجی، از هر مالک و از هر مدیر باشگاه، از تک تک همکارانم و تک تک بازیکنانم می خواهم اگر عصبانی هستم فقط نگه داشتن چراغ نساجی و بالا بردن پرچم نساجی است.

من خوشحالم که لیوانم را با منسوجات پس می گیرم، کاری که بعضی ها سال هاست که نمی توانند انجام دهند.

برادر کوچک شما؛ الهام خاموش »

باشگاه نساجی در بیانیه ای از قطع همکاری با ساکت الهامی خبر داد و گفت: اینها مسائلی است که باید بارها و بارها توسط باشگاه بزرگ نساجی و هواداران بی نظیرش مطرح شود.

الهامی در واکنش به پیامی در صفحه شخصی خود نوشت: تمام اتفاقاتی که در رختکن افتاد را کامل و واضح تعریف کنید و اگر این کار را نکنید، خودم انجام می دهم تا همه بدانند که من چیزی جز موفقیت در نساجی نمی خواستم. . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید