با مردم یزد کمی روراست باشید/ همه چیز را فدای انتقام نکنید


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836132

ابوترابی گفت: در طوفان سال 98 آبروی شورای پنجم توسط شهردار فعلی یزد خریداری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن ابوترابی، رئیس کمیته خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در واکنش به اظهارات شگرف یکی از اعضای سابق شورای شهر یزد مبنی بر مدیریت بارندگی در شورای پنجم، گفت: ششم و شهردار یزد اظهار داشت که حتی در بارندگی های سال 98 هم روی زمین نبودند و در زمان بحران در یک میدان امن پنهان شدند.

ابوترابی افزود: در بارندگی های سال 98 فردی به عنوان رئیس سازمان ساخت و ساز شهرداری یزد طرح را به سیلاب های یزد داد و آبروی شورای پنجم توسط محی الدینی شهردار فعلی یزد خریداری شد.

وی افزود: این افراد خودشان بهتر از هرکسی که در سال 98 خطر سیل در یزد را از شب تا صبح در میدانی که جهادگران اداره می کردند کنترل کردند، عمل کردند.

رئیس کمیته خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد بدون اینکه به دنبال بی احترامی و تهمت به شخص خاصی باشد، تاکید کرد: درست است که زیرساخت های یزد برای مقابله با سیل مناسب نیست، اما برخی بحران امروز را وسیله ای برای مقابله با سیل می دانند. تخریب اقدامات شورای ششم و شهرداری نیز ناعادلانه و نادرست است و بهتر است با مردم صادق باشیم.

ابوترابی اذعان داشت: حتی اگر خود شهردار در منطقه حضور نداشت و وضعیت سیل را از نزدیک مدیریت نمی کرد، وضعیت بدتر از آن چیزی بود که رخ داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید