جنگ بین حاکم تخت جمشید و کلانوی بالا گرفت

فدراسیون فوتبال ماه ها پیش انتخاب سرمربی تیم امید را به «امروز و فردا» موکول کرد و حالا با وجود به پایان رسیدن مسابقات لیگ برتر، خبری از معرفی گزینه نیمکت نشینی تیم امید نیست.

زمانی که حبیب کاشانی به عنوان سرپرست تیم فوتبال امید منصوب شد، اختلاف او با امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بر سر تصمیم گیری در مورد نیمکت تیم امید شدت گرفت.

کاشانی گزینه هایی مانند افشین قطبی و محمد ربیعی را برای امیدها در نظر گرفت و از مهدی تارتار و مطبی حسینی به عنوان گزینه های مورد تایید کاله نویی نام برد.

بالاخره حضور این مربیان در تیم امید تضمین نشد. ربیعی چند روز پیش به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی داد و حسینی امروز اعلام کرد که تمایلی به حضور در تیم امید ندارد.

در این شرایط و در حالی که زمان به ضرر تیم امید برای آماده سازی و حضور در بازی های آسیایی 2023 می گذرد، این احتمال وجود دارد که فدراسیون فوتبال به سراغ مارکار آقاجانیان برود. گونه ای که سال ها در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در کنار کارلوس کی روش حضور داشت.

روسای فدراسیون فوتبال به جای حل مشکل اصلی و رفع اختلافات، توجیهات عجیبی برای عدم انتخاب سرمربی تیم امید ارائه کردند. دیروز مهدی تاج رئیس فدراسیون در واکنش به اعلام دیرهنگام سرمربی تیم امید گفت: آیا امکان برگزاری اردوی تیم امید قبل از لیگ وجود دارد امروز و فردا باید اعلام کنیم. سرمربی.”

تاج همچنین در خصوص گلایه های مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک از اعلام دیرهنگام امید سرمربی این تیم گفت: مناف هاشمی دیگر چیزی نمی گوید چون مشکلات را می داند.

دیدگاهتان را بنویسید