جنگ استقلال و تخت جمشید; ست رنگ پیراهن ژورنالی؟

جنگ استقلال و تخت جمشید;  ست رنگ پیراهن ژورنالی؟

محمدرضا خالدآبادی دروازه بان تیم هواداری مورد توجه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است. با توجه به اینکه هر دو باشگاه به دنبال داشتن یک دروازه بان با کیفیت زیر 23 سال در لیست خود هستند، با ارسال نامه ای به باشگاه تهرانی از آنها خواسته اند تا محدرضا خالدآبادی را به خدمت بگیرند.

کانون هواداران مبلغ توافق خالدآبادی با دو باشگاه پرطرفدار را اعلام کرده و به نظر می رسد هر باشگاهی بتواند مبلغ مورد نظر کانون هواداران را زودتر پرداخت کند، خالدآبادی به آن تیم خواهد رفت.

در این مورد علی طهماسبی مدیر تیم هواداران در گفت و گو با فرهیختگان گفت: شرایط خود را به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام کردیم و در روزهای اخیر استقلال با پرداخت این مبلغ موافقت کرد. پرسپولیسی ها هم با ما نامه نوشته اند و قرار است نماینده آنها چهارشنبه (امروز) در باشگاه حاضر شود. مشخص است تکلیف نهایی خالدآبادی امروز مشخص می شود و تیم جدید او پرسپولیس یا استقلال خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که این دروازه بان قصد دارد به کدام تیم بپیوندد؟ وی تصریح کرد: کادر مسلم خالدآبادی به هر تیمی که شرایط بهتری برای پیشرفت داشته باشد می رود و هر دو باشگاه آن شرایط را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید