استقلالی یحیی گل محمدی را شست و پخش کرد

استقلالی یحیی گل محمدی را شست و پخش کرد

بحث استفاده از داور خارجی بحثی است که استقلالی ها در آخرین بازی لیگ برتر مطرح کردند که البته با واکنش منفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال مواجه شد.

در حاشیه جلسه کانون مربیان فوتبال ایران، فرصتی برای خبرنگاران ایجاد شد تا با محمد مومنی، یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در این زمینه صحبت کنند و مومنی نیز سخنان تندی علیه یحیی گل محمدی داشت.

مومنی در پاسخ به سوالات خبرنگاران با اشاره به سوال داور خارجی که درخواست باشگاه استقلال است، گفت: باید بگویم وقتی صحبت نمی کنیم دلیل بر مشکل نیست. نه، ما می خواهیم به تیم حریف احترام بگذاریم. اما گاهی حرف هایی زده می شود که انسان را به واکنش وا می دارد. کمیسیون داوری باید از خود بپرسد که چرا باشگاه استقلال درخواست داور خارجی کرده است؟

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال سپس با کنایه از یحیی گل محمدی و اتفاقات دربی پارسال ادامه داد: به هر حال کسانی که می روند و سینه داور را می کوبند، الان از جایگاه داور حمایت می کنند. اینها قدیمی هستند.

وی سپس در پاسخ به این سوال که پاسخی به رفتار بد ساپینتو در دربی گذشته داده نشد، گفت: اگر داور خارجی بود با آقای گل محمدی اینطور برخورد نمی کردند. او حداقل برای چند سال از فوتبال دور بود. از آنجایی که دست زدن به داور جریمه شدیدی دارد، آقای ساپینتو این کار را نکرد. درست است که او حساسیت خاصی نسبت به خودش و تیمش دارد و می خواهد این حساسیت را به تیمش منتقل کند که خالی از اشکال نیست.

سپس در پاسخ به این سوال که آیا حمایت پرسپولیس از داوران ایرانی باعث نشد استقلال در موقعیت ضعیفی قرار بگیرد، گفت: خیر. ما همیشه به داوران خود احترام گذاشته ایم. اما اینکه بعضی ها می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند درست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید