ناامیدی از ستاره پرسپولیس; جانشین این ستاره در دست یحیی است

ناامیدی از ستاره پرسپولیس;  جانشین این ستاره در دست یحیی است

در هفته های اخیر با تصمیم حامد لک کادر فنی پرسپولیس مبنی بر جدایی از تیم پرسپولیس، احمد گوهری که در نیم فصل به جمع سرخ پوشان اضافه شده بود، به عنوان مدافع اصلی پرسپولیس مورد استفاده قرار گرفت اما ناامن و ناامن او. عملکرد گناه آلود انتقادات را به دنبال داشت پرسپولیس چرا این تیم در سطح ملی دروازه بان ندارد؟

در همین راستا نامه هایی منتشر شد که نشان می داد در نیم فصل و زمانی که سیدمجید صدری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود، این باشگاه طی دو نامه جداگانه درخواست به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند را داشت.

در اولین نامه امضا شده توسط سید مجید صدری (مدیر فعلی باشگاه پرسپولیس) در تاریخ 18 دسامبر 2021 (17 دی 1400) این باشگاه به مدیر برنامه اجازه داد تا از طرف پرسپولیس برای انتقال قرضی بیرانوند از باشگاه بواویستا مذاکره کند. . پرتغال به پرسپولیس.

در نامه دیگری به امضای سید مجید صدری در تاریخ 12 دی 1391 (13 دی 1391)، پرسپولیس رسماً علاقه خود را به انتقال دائمی بیرانوند اعلام کرد و از شرکت انتقال دهنده خواست زمینه انتقال نهایی بیرانوند به پرسپولیس را فراهم کند.

بررسی این نامه ها نشان می دهد که گل محمدی در نیم فصل به دنبال جذب دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران بود تا با بازگشت بیرانوند به پرسپولیس اعتماد بیشتری به دروازه تیمش داشته باشد اما این انتقال ناکام ماند. باعث شد پرسپولیس فقط حامد لک را شکست دهد و در آن زمان قدرت جذب احمد گوهری را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید