ناامیدی یحیی از مهاجم محبوبش در پرسپولیس

ناامیدی یحیی از مهاجم محبوبش در پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر مقابل ملوان بندرانزلی به برتری رسید که با وجود بازگشت عیسی آل کثیر و لئاندرو پریرا، مهدی عبدی همچنان در خط حمله این تیم حضور داشت.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان برای دومین هفته متوالی از این مهاجم جوان در ترکیب تیمش استفاده کرد اما این بازیکن همچنان موفق به گلزنی نشد و تنها دو دقیقه پس از تعویض، پریرا موفق شد اولین گل خود را در این بازی به ثمر برساند. پیراهن پرسپولیس در دقیقه 81 برای قرمزها.

سرمربی پرسپولیس همچنین عیسی آل کثیر را در سه دقیقه پایانی بازی با ملوان به میدان فرستاد. او که مهاجم مورد اعتماد و قابل قبول گل محمدی بود، روی نیمکت این تیم مستقر شد تا اینکه دیگر مشکلی از نظر بدنی نداشت، اما شرایط او در تمرین باعث ناراحتی سرمربی این تیم شد تا آل کثیر هیچ مشکلی نداشته باشد. جای فعلا در ترکیب اصلی

گل محمدی در دو بازی اخیر این تیم بسیار علاقه مند به بازی با دو مهاجم بود، اما عدم تمرین مناسب آل کثیر باعث شده عبدی به عنوان تنها مهاجم متخصص بازی کند. آل کثیر در حالی برای پرسپولیس بازی نمی کند که شیخ دیابات مدت هاست در جمع بازیکنان پرسپولیس حضور ندارد و به همین دلیل ترافیک خط حمله پرسپولیس در حال حاضر به نفع عبدی است.

باید دید مهاجم جوان پرسپولیس می تواند جایگاهی را که در ترکیب اصلی پیدا کرده است دوباره ارزیابی کند یا مانند ابتدای فصل نتواند جای خود را به دیگر مدعیان واگذار کند.

دیدگاهتان را بنویسید