برنامه یحیی گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس; آیا پرسپولیس صدرنشین خواهد شد؟

برنامه یحیی گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس;  آیا پرسپولیس صدرنشین خواهد شد؟

یحیی گل محمدی که همیشه سعی کرده از ترکیب ثابت برای تیمش استفاده کند، حالا رویکرد خود را تغییر داده و ستاره های زیادی در اختیار دارد، سرمربی پرسپولیس را در هر بازی به دنبال ایده آل ترین های ممکن کرده است و تا اینجای کار. خبری از ثبات در ترکیب پایتخت قرمزها نیست. به عنوان مثال گل محمدی در دیدار هفته گذشته پرسپولیس و تراکتورسازی تصمیم غیرمنتظره ای را برای نیمکت نشینی عیسی الکتیر گرفت و به جای آن از محمد عمری در خط حمله قرمزها در کنار لئاندرو پریرا استفاده کرد.

سرخ‌پايتختي‌ها پس از موفقيت دقايقي آخر در تبريز و رسيدن به 3 امتياز، حالا بايد خود را براي بازي حساس با سپاهان اصفهان آماده كنند و بدون شك با توجه به رقابت ميلي‌متري دو تيم براي رسيدن به جام قهرمانان در ليگ بيست و دوم، نتيجه را رقم بزنند. این دیدار می تواند سرنوشت پرسپولیس را در پایان فصل رقم بزند. به طور مشخص تر، قانون رودررو در امتیازات مساوی جای سوال دارد و به همین دلیل قرمزهای پایتخت با پیروزی مقابل سپاهان گام بلندی برای قهرمانی در این فصل برداشتند.

آیا دیابات به خط اولیه بازمی گردد؟

شیخ دیابته بیش از آنکه در فوتبال ایران در زمین دیده شود برای معالجه در کلینیک بوده است! با این حال ملایی مهاجم قدبلند همیشه نشان داده که وقتی در تیم باشد (چه در استقلال و چه در پرسپولیس) می تواند به تیمش کمک کند. دیاباته که 2 بازی اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، حالا کم کم خود را برای حضور در آخرین بازی سال پرسپولیس آماده می کند و حضور فعال او در تمرینات گروهی روز گذشته نشان از نزدیک شدن دیاباته به شرایط ایده آل دارد.

یحیی گل محمدی در لیگ 22 تغییرات زیادی در خط حمله ایجاد کرده و زوج های مختلفی را برای رسیدن به موفقیت امتحان کرده است، اما با توجه به دوران موفق دیاباته و گلزنی 3 گل برای سرخپوشان سرخپوشان در 8 بازی، این مهاجم بلندقد شاید بهترین مهاجم باتجربه و باتجربه باشد. سپاهان قدبلند به ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت بازمی گردد.

چالش دستیابی به ترکیب کامل

گل محمدی می تواند از عیسی آل کثیر، لئاندرو پریرا و محمد عمری برای هماهنگ کردن حمله تیمش مقابل سپاهان استفاده کند. با توجه به عملکرد درخشان عمری مقابل تراکتورسازی، جدایی او از ترکیب پرسپولیس دور از ذهن به نظر می رسد، اما این فرصت برای ستاره جوان قرمزها وجود دارد که با تعویض پست و انتقال او به پست وینگر، معمای سرخپوشان پایتخت حل شود. با خط حمله راحت تر مواجه شد.

سرمربی پرسپولیس در دیدارهای گذشته سعی کرد با تکیه بر لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی را آماده کند، اما عملکرد ضعیف پریرا باعث شد تا او مقابل سپاهان نیمکت نشین شود. اگر دیابات به فرم ایده آل برسد و امکان حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد، به نظر می رسد یحیی گل محمدی برای بازی حساس مقابل طلای پوشان اصفهانی به مصاف زوج دیابات و آل کثیر خواهد رفت و امیدوار است پس از درخشش در آبادان، این کار را انجام دهند. مقابل نفت صنعت بگذارید این بار در یکی از مهم ترین بازی های فصل بدرخشند.

دیدگاهتان را بنویسید