آیا یحیی گل محمدی با این روش به پرسپولیس حمله می کند؟

آیا یحیی گل محمدی با این روش به پرسپولیس حمله می کند؟

وحید امیری بدون شک در هر دو دیدار مقابل لبنان و سوریه ستاره تیم ملی بود. امیری که عملکردش مقابل لبنان استثنایی بود، پس از تغییر پست در این دیدار روی هر دو گل تیم ملی تاثیر گذاشت.

ستاره تیم ملی امشب مقابل سوریه به عنوان بازیکن هجومی نشان داد که با بازی نزدیک دروازه حریف چقدر تاثیرش بیشتر می شود.

فقط به صحنه گل اول تیم ملی نگاه کنید تا به ارزش های این بازیکن پی ببرید. او با دیدی استثنایی توپ را درست مقابل پای کاپیتان قرار می دهد و آزمون به بهترین شکل ممکن از پاس او نهایت استفاده را می کند.

طبق آمار منتشر شده در سایت معروف sofascore، امیری 72 بار توپ را لمس کرده و 55 پاس به هم تیمی هایش داده که 50 پاس (91 درصد) صحیح بوده و تنها بازیکنی که بالاتر از او گل زده احمد نورالهی بوده است.

آمادگی امیری در کنار رفتار این بازیکن او را به یک سوپراستار واقعی تبدیل کرد. بازیکنی که به هیچ وجه حاشیه ساز نیست و همیشه به عنوان بازیکنی در خدمت تیم شناخته می شود. شاید اگر چند سال زودتر به سطح اول فوتبال ایران می رسیدید، حالا به جای بازی در لیگ برتر، در یکی از لیگ های معتبر اروپایی بازی می کنید.

امیری با این نمایش های بی نظیر در تیم ملی راه را به یحیی گل محمدی سرمربی خود در پرسپولیس نشان داد که بهتر است در خط هافبک استفاده شود.

وحید که مهره کلیدی پرسپولیس و تیم ملی است در هر پستی که بازی کرد عملکرد خوبی داشت اما کیست که نداند حضور امیری در سمت چپ خط هافبک چیز دیگری و تاثیرگذارتر است.

دیدگاهتان را بنویسید