ماجرای دروازه بان سابق تیم ملی که پرسپولیسی شد; پیام این ستاره به یحیی گل محمدی!

ماجرای دروازه بان سابق تیم ملی که پرسپولیسی شد;  پیام این ستاره به یحیی گل محمدی!

این چهره سرشناس کسی نیست جز پیمان حسینی، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی که در 38 سالگی از آرزوی بازی در پرسپولیس گفت.

وی در گفت و گو با خبرنگار فرهیختگان گفت: هر دروازه بانی دوست دارد روزی پای دروازه پرسپولیس بایستد. این تنها آرزویی بود که به آن نرسیدم و هر روزی که این تیم به آن نیاز دارد آماده هستم. من سال 84 در لیگ برتر بازی کردم و سال ها در شموشک نوشهر و آپادانا بازی کردم و در لیگ یک بازی کردم و تجربه بازی در زمین چمن را دارم، این را برای رقابت با دروازه بان های این تیم نمی گویم، موفقیت می خواهم. از دروازه بان های پرسپولیس، اما اگر روزی لازم باشد و یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس بخواهند من افتخار کنم «می خواهم در کنار سیدجلال حسینی و بچه های دیگر باشم».

حسینی برای اینکه نشان دهد چقدر برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس انگیزه دارد، گفت: اصلاً به مسائل مالی فکر نمی کنم: «بازی در پرسپولیس میلیاردها تومان هزینه دارد و من نمی توانم چنین چیزی بگویم. و اگر مصاحبه ای داشتم و در این باره صحبت می کردم تا دروازه بان های فعلی بیشتر به کار خود ادامه دهند و حتی اگر تصمیم به کمک بگیرند، آماده هستم که در کنار دو دروازه بان این تیم باشم.

دیدگاهتان را بنویسید