دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس: نوری از کی پیشکسوت استقلال شد؟

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس: نوری از کی پیشکسوت استقلال شد؟

وحید کلیچ درباره دربی 98 صوفیه گفت: فقط اسم این بازی دربی است اما مثل بقیه بازی هاست. شاید خیلی ها از این مسابقه تجلیل کنند، اما من که 9 بار در آن بازی کرده ام، می گویم مسابقه سختی نیست. وضعیت پرسپولیس هم روز به روز بهتر می شود و او در دربی شاداب و سرحال بازی خواهد کرد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه استقلال در صدر جدول است اما من چیزی از این تیم ندیده ام. او با وجود بردهایش، هیچ کدام از کارهای تاکتیکی خاصی را که ما در مورد آن صحبت می کنیم، انجام نمی دهد. خدا پدر این مربی ایتالیایی را بیامرزد که به استقلالی ها چیزهایی یاد می دهد. اگر برادران مجیدی هدایت استقلال را بر عهده می گرفتند این تیم اخراج می شد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه سرخپوشان برای امیدواری به قهرمانی باید در این دیدار پیروز شوند، تصریح کرد: این اتفاق صد درصد در حال رخ دادن است و من قول می دهم پرسپولیس در دربی پیروز شود. با توجه به جو سخت بازی شاید نتیجه مساوی شود اما پرسپولیس باید سه امتیاز را کسب کند تا فاصله اش کم شود.

کلیچ درباره صحبت های اخیر و مضحک محمد نوری، پیشکسوت استقلال مبنی بر اینکه حامد لک برای دربی قسم خورده بود داخل دروازه پرسپولیس باشد، توضیح داد: در پستی به نوری روحیه دادم! همچنین قسم می خورم که لاک در دربی دروازه بان پرسپولیس خواهد بود چرا که مطمئناً به خود می آید و می تواند با یک نمایش بسیار خوب تیمش را در این دیدار نجات دهد.

وی ادامه داد: محمد نوری بازی‌های لک برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و بسیاری از بازی‌هایی که دروازه‌بان خوبی برای این تیم بود را ندیده است، بنابراین چنین حرف‌هایی می‌زند. حرف های افرادی مثل من با همه صحبت کردم، حرفه ام نصیحت بود و امر و نهی نبود. امیدوارم این حرف ها روی لک تاثیر گذاشته باشد و یک بار دیگر ثابت کند که او دروازه بان بسیار خوبی است که از بحران عبور کرده است.

دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: به محمد نوری می گویم 15 تا 20 دقیقه برای استقلال بازی کردی. یادمان نیست چه زمانی پیشکسوت این تیم شدی. حرفه های واقعی و پرطرفدار بسازید چون بی فایده و بی فایده است. البته افتخارات لک خیلی بالاتر از محمد نوری است. شانس در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد. نوری تا به حال رنگ این نژاد را دیده است؟ امیدوارم یحیی گل محمدی با بازی با حامد در دربی به سوگند نوری جامه عمل بپوشاند اما شک نکنید در این صورت شانس با یک دروازه بان خوب ضربه محکمی به حماقت خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید