بازیکن سابق پرسپولیس: چرا این دروازه بان در 2 سال پیشرفت نکرد؟

بازیکن سابق پرسپولیس: چرا این دروازه بان در 2 سال پیشرفت نکرد؟

اسماعیل حلالی در مورد حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مصاحبه ای انجام داده که در ادامه می خوانید:

* متاسفانه پرسپولیس مقابل آلومینیوم در حضور هواداران به نتیجه ناامید کننده ای دست یافت و حذف شد. در مورد مشکلات فنی این دیدار نمی توان زیاد صحبت کرد چون باخت بسیار بدی برای پرسپولیس بود.

* بازیکنان پرسپولیس در تمام دقایق بازی سخت بازی کردند و همین اضطراب باعث خطا شد. پرسپولیس مدت هاست که از تمرکز خارج شده و این عدم تمرکز نتیجه ای در بر نداشته است. بازیکنان پرسپولیس مدت هاست که حتی وقتی گل می زنند تنش دارند و نمی توانند با آرامش بازی کنند. موضوع دیگر این است که وقتی یک تیم گل می زند موقعیت های زیادی از دست می رود و تیم استرس می گیرد و نتیجه به اشتباه از دست می رود و تیم به مشکل می خورد.

* زمانی که مسابقه ای به عنوان دربی برگزار می شد، حواشی بازی چندین روز به طول انجامید و اعضای هر دو باشگاه هر روز درباره اتفاقات این دیدار صحبت می کردند و بیانیه می دادند. این مشکلات ذهن کادر فنی و بازیکنان را مشوش می کند و دیگر نمی توانند با آرامش به تمرین و بازی فکر کنند.

* نتایج لیگ و فاصله ایجاد شده توسط استقلال باعث شد تا بازیکنان روحیه خود را از دست بدهند. بزرگترین مشکل پرسپولیس در این مرحله مشکلات روحی و روانی است. مشکل دیگری که در بازی های پرسپولیس به چشم می خورد این است که گردش بازیکنان در بازی ها بسیار زیاد است. مثلا ما در خط دفاعی نقل و انتقالات زیادی داریم و بعد از 24 هفته لیگ هنوز به ترکیب ثابتی نرسیده ایم و در هر بازی بازیکنان جابه جا می شوند. من مشکلات فنی تیم را نمی بینم، حالا به جام حذفی نمی رسیم. باید ببینیم دروازه بانی که سال اول به تیم آمد و خوب بازی کرد چرا بعد از 2 سال پیشرفت نکرد و از تیم خارج شد.

* این روزها کمتر شاهد اتحاد در تیم هستیم. فضای مجازی بسیار مشکل ساز شده است. هرکس با هر ایده ای هر چه می خواهد می گوید و تا پایان یک بازی تیمی اعتراضات شروع می شود. زمانی که برانکو در تیم بود همه همان حرفی را می زدند که برانکو می گفت و همه برای یک هدف تلاش می کردند. الان باید از تیم حمایت کنیم، 6 هفته به لیگ باقی مانده و هنوز امید وجود دارد و باید از اعضای تیم حمایت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید