هافبک سابق تیم ملی و پرسپولیس به یحیی حمله کرد

هافبک سابق تیم ملی و پرسپولیس به یحیی حمله کرد

اکبر یوسفی، ملی پوش سابق کشورمان و پاس تهران درباره بیست و دومین دوره لیگ برتر گفت: سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان در این فصل همچنان مدعی مثلث قهرمانی هستند و فکر می کنم این سه تیم از مقام اول تا سوم

وی افزود: کار استقلال خیلی سخت تر است چرا که باید در حالی که روی نیمکت تغییراتی صورت گرفته از عنوان قهرمانی دفاع کند تا آبی پوشان در این فصل با مدنظر سرمربی جدید وارد زمین شوند. سپاهان هم شرایط استقلال را دارد و تغییراتی در نیمکت و حتی ترکیب تیم ایجاد شد. این دو تیم کمی ناشناخته هستند و تا چند هفته دیگر باید درباره این دو تیم نظر بدهیم.

یوسفی که پیراهن پرسپولیس را به عنوان دستیار در جام باشگاه های آسیا بر تن کرد، درباره شرایط این تیم نیز گفت: این تیم جذب خوبی کرده است اما جذب پرسپولیس هنوز کامل نشده است و اگر این تیم دو مهاجم جذب کند. ، خود را به عنوان بهترین در فصل نقل و انتقالات معرفی می کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس فصل گذشته بازیکنان جدید زیادی داشت اما گل محمدی خودش ذخیره بیشتری برای تیم ایجاد کرد و چندین بار عصبانی شد. پرسپولیس اگر در فصل پیش رو از این بازی حاشیه ای دوری کند و فقط روی بحث فنی تمرکز کند قطعا موفق خواهد شد. .

یوسفی در پایان درباره گرانی های فوتبالیست ها در لیگ برتر توضیح داد: برخی از فوتبالیست ها واقعا 20 میلیاردی هستند اما برخی که روی نیمکت می نشینند قیمت های جنجالی دارند. قیمت آنها توسط دلالان افزایش می یابد. همان دلال هایی که در اطراف تیم ملی فوتبال هستند. من و حمید استیلی 70 هزار تومان کارت سالیانه گرفتیم. اما حالا می بینیم بازیکنی که پشت دروازه ضربه می زد توسط دلال ها به تیم ملی دعوت شد. متاسفانه دلالان به طرز بدی به تیم ملی نفوذ کردند و به اسکوچیچ خط زدند.

دیدگاهتان را بنویسید