حمله هافبک سابق تراکتورسازی به ستاره های تی تی

حمله هافبک سابق تراکتورسازی به ستاره های تی تی

مهدی کریمیان درباره وضعیت این روزهای تی تی گفت: تاریخ تراکتورسازی این روزها به تاریخ 72 ملت تبدیل شده است. اجازه دهید تکرار کنم، اینجا می آید. با توجه به شناختی که از تراکتور داشتم در دوران حضورم در این تیم، او واقعاً یک طرف را نداشت که طرفدار آن باشد، طرف دیگر مدیریت بود که «در تمام این سال‌ها ضعف‌هایی وجود داشت که او را مجبور به این کار کرد. این همه مربی را عوض کرد، طرف دیگر تعداد زیاد مربیانی بود که حتماً مشکلاتی داشتند که شکست خوردند، و طرف دیگر بازیکنان، چه چیزی از یک تیم باقی می ماند؟»

کریمیان با این مقدمه طولانی از تغییرات ایجاد شده در کادر فنی تراکتورسازی استقبال کرد و گفت: حالا آقای ساغلام را اضافه کنید که قبلا نشان داده مربی خوبی است در حالی که باشگاه برای اولین بار از پیشکسوتانش استفاده می کند و این قول می دهد تماشاگر با تمام وجود. پوست، گوشت و حواس او، مثلا محمد نصرتی می تواند به بازیکن توضیح دهد که چه تیمی بر تن دارد. من آقای نصرتی را مثبت می بینم و به آقایان سهرابی و زنوزی تبریک می گویم و به آنها اطلاع می دهم که در این زمینه ضرری ندارند.

هافبک سابق تراکتورسازی در این فصل اصلاً از وضعیت جذب تیم راضی نیست: «با توجه به تغییرات زیادی که مربی از ابتدای فصل انجام داده، فکر نمی کنم تراکتور بتواند امسال تیم خوبی داشته باشد. با چالش های زیادی روبرو هستید، اما اکنون می توانید از تیم حمایت کنید، حتی اگر در خانه نشسته باشید! اینکه بگویم تراکتور باید امسال برای ماندن در لیگ برتر تلاش کند.

کریمیان درباره گلایه های سولدو، سرمربی سابق تراکتورسازی از تیمش توضیح می دهد: «آقای سولدو همیشه در نشست های خبری یک حرف می زد و در جلسه بعد حرف های قبلی اش را زیر پا می گذاشت. او این کار را کرد و اخیرا که نتیجه نگرفته است، گفته است که بازیکنان بی فایده هستند و حرف هایش کاملاً متناقض است: همانطور که در زمان ما برای قهرمانی می جنگید.

آخرین قسمت صحبت های کریمیان درباره دلایل ناکامی تیم های آذربایجانی به خصوص تراکتورسازی در چند سال اخیر این است: او برنامه دارد و خود آقای زنوزی به دلیل مشغله زیاد ممکن است آن زمان را نداشته باشد و به نظرم یکی است. از کاستی های او نبود مشاوران قوی است. به تیم می پیوندند و زنجیره ای از مربیان و بازیکنان ضعیف وارد تیم می شوند. البته بین همه این تغییرات مربی و بازیکن خوب بودند اما فضای کاری فراهم نشد.بخش خصوصی نتوانست در فوتبال ما دوام بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید