پیشنهاد ساپینتو به هافبک تراکتورسازی

پیشنهاد ساپینتو به هافبک تراکتورسازی

در ماه های اخیر اکثر پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال کمبود هافبک بازیساز را از ضعف آشکار تیم استقلال عنوان کرده اند. بازیکنی با قابلیت های علی کریمی یا مجتبی جباری و بازیکنی با چنین خصوصیاتی که می تواند علاوه بر جمع آوری توپ در خط هافبک با ارسال پاس های عمقی، در موقعیت گلزنی هم جلو و بال قرار دهد.

در ماه‌های اخیر بارها شنیده‌ایم که سرمربی استقلال از مدیران باشگاه خواسته تا چنین بازیکنی را به خدمت بگیرند، اما در هفته‌های اخیر و با توجه به درخشش ریکاردو آلوز، هافبک پرتغالی تیم تراکتورسازی (که 8 پاس گل در این تیم دارد. نیم فصل اول بهترین پاسور لیگ فعلی محسوب می شود) باشگاه استقلال قصد داشت این بازیکن را به خدمت بگیرد.

پرتغالی بودن این بازیکن و البته تکنیک و عملکرد او در تیم تبریزی از دلایل اصلی به خدمت گرفتن این مهره تاثیرگذار تراکتورسازی برای رفع ضعف آشکار آبی پوشان بود. اما درگیری این بازیکن با ریکاردو ساپینتو در بازی جام حذفی باعث شد تا این بازیکن پس از درگیری و بحث با سرمربی استقلال با حضور در کنار ساپینتو برای عذرخواهی، پیشنهاد ویژه ای دریافت کند!

نزدیکان تیم تراکتورسازی و استقلال گزارش می دهند که ساپینتو که فردی شوخ طبع، باتجربه و البته هموطن ریکاردو آلوز است، پس از شنیدن عذرخواهی بازیکن تراکتورسازی و گفتن شرایط او به سرعت او را بخشید. به خوبی حساسیت را درک می کند. به شوخی به او گفت بیا پیش من و در استقلال بازی کنم! البته بعد از گفتن این جمله هر دو به این جمله خندیدند.

لازم به ذکر است؛ آگاهان باشگاه استقلال گزارش می دهند که علی فتح الله زاده نیز به دلیل دوستی قدیمی با هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این زمینه رایزنی کرده است. ضمن اینکه این پیشنهاد رسما به باشگاه تراکتورسازی رسیده است که استقلال می خواهد آلوز را به خدمت بگیرد. هرچند گومز، سرمربی اسپانیایی تیم تراکتورسازی به مدیریت این باشگاه اعلام کرد که به هیچ وجه نمی خواهد این بازیکن را از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید