هافبک تیم ملی؛ شاگرد سرمربی سابق پرواز استقلال/ عزت الله از وجله به سواحل خلیج فارس!

ساعت: 08:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800817

هافبک تیم ملی فوتبال در آستانه توافق نهایی با باشگاه الغرافه قطر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ سعید عزت اللهی هافبک دفاعی 25 ساله تیم ملی فوتبال ایران که این روزها در میانه میدان در سوپرلیگ فوتبال دانمارک و تیم فوتبال Weilholdbold Club بازی می کند، در آستانه انتقالی جذاب و جنجالی قرار دارد.

هافبک انزلی که سابقه بازی در تیم های اتلتیکو مادرید B، روستوف، آنژی ماکاله، ردینگ و اوپن را داشت، فصل گذشته 48 بازی برای تیمش در سوپرلیگ دانمارک انجام داد و 6 گل برای سرخپوشان به ثمر رساند. توجه داشته باشید.

این در حالی است که نزدیکی به جام جهانی 2022 قطر و احتمال به خطر انداختن جایگاه ثابت سعید در تیم اسکاچ با توجه به شرایط نامناسب او در تیم دانمارک، او را در آستانه انتقال به لیگ ستارگان قطر و همکاری با سرمربی سابق این تیم قرار داد. . فوتبال استقلال را رقم زده است.

زمانی که آندره آ استراماسیونی سرپرستی تیم فوتبال پایتخت را برعهده داشت، اخبار زیادی در رسانه ها مبنی بر پیوستن هافبک دفاعی خوش اخلاق و اوز سفید پوش به تیم فوتبال استقلال شنیده می شد اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

به نقل از روزنامه های قطری، هافبک ایرانی آماده جانشینی محمد المسلمی مدافع عمانی است که پس از مصدومیت نمی تواند دوباره مثمر ثمر باشد و قراردادش رو به پایان است. الغرافه که این روزها با تیم هایی مانند الدحیل، السد و العربی برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر جدول رده بندی لیگ ستارگان راهی میدان شده است، می خواهد از سعید عزت الله در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند. .

این هافبک ارشد دیشب با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با بازوبند کاپیتانی تیم دانمارکی شایعات سفر وی از ویلا به دوحه را تشدید کرد تا به احتمال زیاد سرمربی ایتالیایی الغرافه از این حضور استفاده کند.بازیکن ایرانی.

به گزارش منابع خبری عربی، آندره آ استراماچونی درخواست رسمی خود برای ستاره شماره 6 تیم ملی فوتبال ایران را به سران این باشگاه ثروتمند قطری ارائه کرده و بین طرفین به توافق رسیده است. اگر اتفاق خاصی نیفتد، در چند روز آینده باید شاهد معرفی سعید عزت‌الهی به آب‌های نیلگون خلیج فارس باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید