ندای خرد مردم بوشهر از سواحل خلیج فارس به افق جمهوری اسلامی ایران/ نظام در برابر عفونت داخلی و ویروس خارجی مقاومت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ آخرین مراسم 18 آذرماه در بوشهر با حضور خیل عظیم مردم بوشهری برگزار شد تا مردم بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کرده و با ولایت میثاق مجددی را برپا کنند. مردم استان بوشهر در همه عرصه های انقلاب همیشه در صحنه حضور داشتند و امسال نیز مانند سال های گذشته در 20 دی ماه با شور و حرارت فوق العاده ای به صحنه رفتند. مراسم 18 آذرماه سال جاری ساعت 19:30 که شب است برگزار می شود و حجت الاسلام مندادی و محمدحسین حدادیان به عنوان سخنران حضور داشتند.

قبل از آمدن به مراسم فکر می کردم با توجه به اینکه 14 سال از 18 دی 87 می گذرد، شاید جمعیت حاضر در میدان بسیار کم باشد، اما وقتی مراسم شروع شد، جمعیت زیادی ثابت کردند که اوج میهن پرستی است. و حاکمیت مردم بوشهر این نشان داد که مردم بوشهر با تمام مشکلات و گلایه هایی که دارند همچنان پشت سر انقلاب خود ایستاده اند.

قاری قرآن در ابتدای این مراسم طبق سنت همیشه راهنمایی از کتاب زندگی به تلاوت آیاتی از قرآن می پردازد که محل گفتگوی مستقیم خداوند با بندگانش است.

سپس نوبت به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسید که بالا رود و با مردمی که حماسه روز نهم را مانند دیگر حماسه های جمهوری اسلامی خود رقم زدند گفت و گو کند.


5410ec0cd40d 3506 48d4 bdd3 e2a35b7c3859 خبر خاکستری

حجت السلام شیخ یوسف جمالی در این مراسم گفت: مردم همواره در شرایط سخت و آشوب در صحنه بوده و با زیرکی و دشمنی با توطئه ها مقابله کرده اند.

جمالی افزود: متأسفانه گاهی دیده می شود افرادی که مواضع خود را مدیون شهدا، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند در زمان ناآرامی ها سکوت اختیار می کنند. چنین وضعیتی زمانی پیش می‌آید که آنها بنا به وظیفه و رسالت خود باید با شورش‌ها مقابله کنند.» موضع خود را به صراحت اعلام کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: 18 آذر روز بصیرت و میثاق ملت و ولایت است و مردم استان بوشهر همواره با هوشیاری و هوشیاری از نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کرده اند. و هر گاه قیام می شد با ابتکار آیت الله صفایی بوشهری مردم ولایتمدار و انقلابی به رهبر معظم انقلاب متوسل شدند.

در ادامه حجت الاسلام مندزی به ویژگی های روز نهم و بصیرت و دلایلی که باید روز نهم را زنده نگه دارد، پرداخت.

خجت الاسلام استقامت; در این مراسم استاد ناحیه و دانشگاه گفت: چهل و سه سال از انقلاب می گذرد و با نگاهی به وضعیت جمهوری اسلامی ایران هر چند در حوزه هایی مانند اقتصاد، جمهوری اسلامی مشکلاتی داشته ایم. توانسته است به موفقیت دست یابد، که با این بررسی ما برای موفقیت بیشتر ثابت می شود.

این استاد دانشکده و دانشگاه تصریح می کند: قرآن می گوید اگر در محاسبات عقلی خود خدا را در نظر بگیرید دیگر سراغ اختلاس و دزدی نمی روید یعنی کسانی که رضایت خدا را در نظر می گیرند دیگر به حرف دشمن فکر نمی کنند. . همه ظالمان عمر محدودی داشتند، اولیای خدا هم زندگی محدودی داشتند، اما طبق این معادله که ماوراء بی نهایت و جهان محدود است، آرزوی بی نهایت داشتند.


جمهوری اسلامی با وجود مشکلات داخلی و خارجی به موفقیت دست یافت


328954d55774 386e 489d 9fe7 b14b17163f98 خبر خاکستری

حجت الاسلام مندقدی افزود: اگر به موازین قرآن نگاه کنیم می بینیم که جمهوری اسلامی به موفقیت هایی دست یافته و 44 سال پرچم استان را برافراشته و توانسته آن را حفظ کند. در اوایل انقلاب علیرغم اینکه همه دشمنان نظام دست به دست هم دادند و با ایجاد سازمان هایی مانند داعش در صدد براندازی ایران اسلامی بودند اما در عمل نتوانستند به هدف شوم خود جامه عمل بپوشانند و پرچم جمهوری اسلامی را براندازند. ایران .

سخنران این مراسم در روز نهم گفت: یکی دیگر از نشانه های موفقیت جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس این بود که دشمن نتوانست نقطه ای از خاک کشورمان را فتح کند در حالی که در گذشته بسیاری از مناطق ما ایران بودیم که آخرین آن بحرین بود که در دوره پهلوی از ایران جدا شد.

وی افزود: نمایندگی جمهوری اسلامی ایران موجه است هر چند در شاخص های اقتصادی مشکلاتی وجود دارد و همه ما وظیفه داریم از استقلال کشور پاسداری کنیم چرا که همه این مشکلات با حضور پرتلاش و جهادی قابل حل است. دولتمردان

حجت السلام مندقدی تاکید کرد: اصل نظام جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی به تعبیر سردار شهید قاسم سلیمانی حریمی است که همگان وظیفه حفظ و حراست از آن را دارند. این نظام 44 سال است که با منافقین از درون مواجه بوده و از 17000 نفر به دست ایران اسلامی و حتی در اغتشاشات اخیر تعدادی از نیروهای امنیتی و هموطنان ما کشته شده اند.


مقاومت انقلاب اسلامی در برابر عفونت داخلی و ویروس خارجی


2349466fc5b5 e874 4c88 93eb f19786ec8000 خبر خاکستری

این منطقه و استاد دانشگاه گفت: جمهوری اسلامی با عفونت داخلی و ویروس بیرونی، تحریم و جنگ مقابله کرده و توانسته است در مقابل آن ایستادگی کند و هنوز از بین نرفته است. وقتی بدن انسان در برابر عفونت های داخلی و خارجی مقاومت می کند نشان می دهد که آن فرد می تواند این بیماری ها را شکست دهد و چنین بیماری ابتدا به امید و سپس درمان نیاز دارد.

این استاد تخصص و دانشگاه افزود: آمار پیاده روی اربعین، اعتکاف، راهیان نور، تدفین شهدا و به ویژه تشییع شهید سلیمانی نشان از مذهبی بودن مردم در ایران اسلامی دارد.


پرتگاه نماد عینی بصیرت و مدیریت است

حجت السلام مندقدی افزود: روز نهم نماد عینی حکمت و حکومت است و مردم باید با توجه به قرآن و اهل بیت شناخت دشمن و خرد را بیاموزند. هر کسی که به اخبار و تبلیغات در کانال های دشمن مانند بی بی سی و بین المللی گوش می دهد قطعاً مسیر اشتباهی را طی خواهد کرد همانطور که من حوادث سال 2088 و چند ماه اخیر را دیده ام. در این حوادث افراد بسیجی، طلبه و پاسدار که حقوق نجومی و باغ ویلا ندارند مورد چاقو قرار می گیرند و سپس سوزانده می شوند که اعترافات آنها نشان می دهد که تحت تاثیر این شبکه ها بوده اند.

محمدحسین حدادیان که به عنوان مداح به این مراسم دعوت شده بود به عنوان برنامه پایانی به روی صحنه رفت و همراه با خیل مردم با صدای حیدر حیدر صدای خود را به آسمان برد.


378955cae8e3 0ac6 415c b9cb a7ae87cc0b45 خبر خاکستری

در پایان مراسم اتفاق جالبی افتاد و افراد زیادی ماندند و کمک کردند تا صندلی ها و زباله هایی که روی زمین ریخته شده بود را جمع کنند.

این مراسم در 18 آذرماه به پایان رسید و مردم نشان دادند که همچنان پشت سر آرمان های خود ایستاده اند و اکنون نوبت دولتمردان است که برای رفع مشکلات مردم تلاش و کوشش خالصانه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید