انتفاضه جدید کشورهای اسلامی علیه اشغالگران جهانی / روز موج قدس در سواحل خلیج فارس


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834807

فریاد ضد صهیونیستی مردم ایران بلندتر از همیشه است.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را می‌توان متفاوت از گذشته نامید، چرا که امت اسلام با بیداری بیشتر حوادث منطقه و تحرکات وحشیانه اسرائیل جنایتکار وارد این عرصه شده و فریاد بر ضد استکبار خواهد زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; روز قدس یک رویداد افتخاری در کشورمان است که رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری، بصیرت و بصیرت خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از کودک صهیونیست نامیدند. -رژیم کشتار.

روزی که خمینی دارم، همه مسلمانان جهان را به متحد شدن برای حمایت از قبله اول مسلمانان دعوت کرد و همه ساله مردم این روز را با راهپیمایی و آتش زدن پرچم اسرائیل جشن می گیرند تا نفرت خود را از این رژیم غاصب ابراز کنند..

در جنوبی ترین نقطه کشور همه ساله شیعه و سنی، زن و مرد، کودک و نوجوان با اتحاد و همدلی به میادین اصلی شهر آمده و حمایت قاطع خود را از مظلومان جهان اعلام می کنند..

مردان دریادار هرمزگانی مانند امواج خلیج فارس و عمان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا به رژیم صهیونیستی و دست اندازی این رژیم به کشورهای اسلامی هجوم بردند. آمریکایی ها متکبر هستند.

راهپیمایی امسال روز جهانی قدس را می توان متفاوت از گذشته نامید چرا که امت اسلام با بیداری بیشتر حوادث منطقه و تحرکات وحشیانه اسرائیل جنایتکار وارد این عرصه شده و فریاد بر ضد استکبار خواهد زد..

با ارائه میدانی در بین اهالی شهر در خیابان ها و گفت و گو با آنها، می توان دریافت که مردم سواحل هرمزگانی برای حضور در کمپین روز قدس امسال بسیار مشتاق هستند. چرا که با افزایش واکسیناسیون کرونا و کاهش مرگ و میر ناشی از آن، پس از دو سال که مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت مجازی برگزار شد، امسال مردم حضور میدانی خواهند داشت..


b7901f67 250b 4d33 8705 97c588bd4196 خبر خاکستری


روز قدس همزمان با سراسر کشور در هرمزگان برگزار می شود

به گفته حجت الاسلام محمد ایمانی فرد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، راهپیمایی روز قدس از ساعت 10:30 صبح جمعه در بندرعباس و شهرستان ها و شهرستان های استان آغاز می شود..

وی افزود: سخنران راهپیمایی روز قدس در بندرعباس سردار محمد حسین سپهر از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشورمان خواهد بود..

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس در بندرعباس از میدان امام خمینی رحمه الله ابتدای پارک شهید دباگیان به سمت مصلی بزرگ (نماز جمعه) برگزار می شود. )..

مردم در روز قدس حضوری دیدنی خواهند داشت


ad5937c4 ffb2 446e a28f 341bee1ef2c3 خبر خاکستری

لیلا عامری یکی از جوانان بندرعباسی در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه امسال مردم در روز قدس حضوری دیدنی خواهند داشت، گفت: مظلوم دنیا را به دنیا نشان می دهند..

این جوان بندرعباسی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب وعده داده اند، نابودی اسرائیل اجتناب ناپذیر است و اگر خدا بخواهد به زودی مسلمانان جهان شاهد این روز خواهند بود..

ما به نمایندگی از سردار سلیمانی در ستاد روز قدس می آییم

عامری با اشاره به تقویت جبهه مقاومت گفت: شکست های پیگیر استکبار در برابر مستضعفان و جایگاه جبهه مقاومت گواه آن است..

وی افزود: امسال به نمایندگی از سردار سلیمانی که الگوی مقاومت در برابر کفار نه تنها برای ما ایرانیان، بلکه الگوی سربلندی برای جهان اسلام است شرکت خواهم کرد..

طناب وحدت مسلمانان در سراسر جهان روز به روز قوی تر می شود


9e9798a1 6d04 4469 a4cf 9605ac68931c خبر خاکستری

رضا محبی یکی دیگر از شهروندان بندرعباسی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه روز قدس نماد حمایت از مقاومت است، گفت: دشمنان اسلام و مسلمین هر روز تلاش می کنند بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند اما این برای آنها رویای باطلی بود زیرا طناب زنی وحدت مسلمانان در سراسر جهان روز به روز قوی تر می شود.

محبی با بیان اینکه مسلمانان جهان یک دست در روز قدس شرکت می کنند، گفت: حضور ما در روز قدس نشان می دهد که همه ما به نظام، انقلاب و آرمان های آن پایبند هستیم..

وی خاطرنشان کرد: از همه ملت ایران می خواهم با شرکت در راهپیمایی روز قدس از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند..

شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد


b8a3ba91 eb8f 4ba5 804c 6d2042e0d605 خبر خاکستری

شیخ حسین بزماندگان امام جمعه بندرپل در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر لزوم حضور همه جانبه و چشمگیر ملت ایران در روز قدس گفت: راهپیمایی قدس واجب است; زیرا این امر موجب خشم دشمنان اسلام می شود و شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور خواهند داشت..

بازماندگان گفتند: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) برگزار شد.) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدسمنتشر شده است؛ ملت مسلمان در پی نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مسئله فلسطین را در حمایت از ملت های مظلوم و مظلوم ضروری می بینند..

امام جمعه بندرپل با تاکید بر اینکه بی شک راهپیمایی روز جهانی قدس مصداق عمل صالح و اقدامی کاملاً خداپسندانه است، اذعان داشت: هر قدمی که دشمن را عصبانی کند، عمل صالح است. اهمیت.

ما سربازان گوش به فرمان امام سید علی خامنه ای هستیم و نقشه های دشمنان را خنثی می کنیم.

بازماندگان خاطرنشان می کنند: امت اسلامی باید مراقب تحرکات صهیونیستی برای کشتار کودکان باشد. همانطور که این غاصبان قصد دارند صاحبان اصلی مسجدالاقصی را از قبله اول مسلمانان بیرون کنند، اما خطاب به سران آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب صهیونیست می گوییم شما کور هستید. در روز جهانی قدس با شعار مرگ بر اسراییل صدای خود را در برابر اشغالگری و ترور شما بلند می کنیم و ملت خروشان جهان اسلام را به سوی شیرخوارگی و اشغالگری شما برمی گردانیم و به سخنان امام خود گوش فرا می دهیم، آماده یک بی امان خواهیم بود. نبرد

بازماندگان شیخ حسین گفتند: رژیم صهیونیستی امیدوار بود با سازش برخی کشورهای عربی خائن در منطقه، صلح در سرزمین های اشغالی حاکم شود اما فلسطینی ها با شهادت توطئه های رژیم صهیونیستی را خنثی کردند..

انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید