حمله یحیی گل محمدی بازیکن عصبانی به سروش رفیع

حمله یحیی گل محمدی بازیکن عصبانی به سروش رفیع

رضا دگانی درباره آخرین وضعیت خود پس از مصدومیت در دیدار تراکتورسازی و سپاهان گفت: از ناحیه مچ دست مصدوم شدم. در این شرایط 2-3 هفته از فوتبال غایب خواهم بود. سروش رفیعی در محل مصدومیتم بدون توپ ضربه ای به من زد و در شرایط بدی زیر پایم قرار دارد. امیدوارم به زودی به تمرینات فیزیوتراپی برگردم و روند بهبودی را به خوبی طی کنم.

وی گفت: شاید با این تفاسیر او تا پایان سال نتواند برای تراکتورسازی بازی کند. می ترسم در این مسابقه مشکلی داشته باشم اما با مسابقات سال آینده مشکلی ندارم.

هافبک تراکتورسازی درباره شرایط این تیم با آمدن ساغلام گفت: با وجود اینکه تیم ما شرایط خوبی ندارد اما ساغلام از نظر فنی مربی خوبی است که دیسیپلین بالایی هم دارد. او تجربه کار در اینجا دارد و امیدوارم بتواند به تیم کمک کند. تلاش خود را مضاعف خواهیم کرد تا هواداران را با نتایج بهتر راضی کنیم.

دهگانی درباره اینکه چرا تراکتور با زونیمیر سولدو کار نمی کند، گفت: طبیعی است که اگر تیمی وارد بحران شود، برای خروج از این شرایط تلاش زیادی می کند. من به افکار سولدو احترام می گذارم و به او می گویم از کارش خسته نباشید.

وی در خصوص احتمال خروج تراکتور از شرایط فعلی با حضور سرمربی جدید، پاسخ داد: امیدواریم 100 درصد به این موضوع برسیم. همه در تلاشند تا شرایط این تیم اثیری را تغییر دهند. تراکتور باید در بالای جدول باشد. امیدوارم از این به بعد نتایج خوبی بگیریم و فصل آینده هم همان تیمی باشیم که مدعی کسب سهمیه آسیا و رتبه بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید