واکنش معنادار سروش رفیعی به جدایی یحیی گل محمدی و رضا درویش

از همه هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم

سلام. با درود. امیدوارم حالت خوب باشد. دیروز بازی الدحلیل را باختیم و متاسفانه نتوانستیم به مرحله بعد برویم. این باخت بسیار سنگین و دردناک بود. حضور گرم و پرشور بسیاری از شما فضای بسیار خوبی را ایجاد کرد که ما واقعاً مشتاق بودیم تا با شما به آنجا برویم و جشن بگیریم. من از همه خانم ها و آقایان عذرخواهی می کنم. آنهایی که در ورزشگاه هستند و هواداران بیرون از ورزشگاه و همه پرسپولیسی ها در هر جای دنیا. امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.

طبیعی بود که به حریف موقعیت بدهیم

اما من یک شکایت دارم. ببینید ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. گل زدیم و حالا شگفتی زدیم. اما بسیار طبیعی است که وقتی مطمئن هستید که باید برنده شوید، بیشتر روی حمله تمرکز کنید. حمله را بیشتر می کنیم و به حریف فرصت می دهیم و علی بیرانوند بهترین دروازه بان آسیاست چون همان توپ را می گرفت. اما واقعا موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و فشار زیادی به تیم خوب و قوی و بازیکنان قوی و با تجربه الدیل وارد کردیم.

انتخاب گرجی برای پنالتی درست بود

ما در دقیقه 80 یک پنالتی را از دست دادیم. مطمئن ترین پنالتی زن این پنالتی را به ثمر رساند. فکر می کنم جورجی پارسال تقریبا 13 گل برای ما زد و از این 13 گل 10 تا پنالتی بود و یک پنالتی هم از دست نداد. این ممکن است برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد. بنابراین تصمیم درست گرفته شده است. پنالتی خوب بود اما از دست رفت و در این شرایط با کیفیت بازیکنان متاسفانه گل دوم را خوردیم و بازی را باختیم. حتی بعد از گل دوم هم موقعیت های زیادی داشتیم اما این اتفاق نیفتاد.

قلاب های خود را در جای دیگری پهن کنید

اما پس از پایان بازی، بازیکنان و کادر فنی در وسط زمین، بین شما می مانند تا عذرخواهی کنند و از حضور شما تشکر کنند. اما با صحنه هایی مواجه شدیم که شایسته بازیکنان به خصوص سرمربی و خود هواداران پرسپولیس نبود. مطمئنم برخی از هواداران به هر حال تنش ایجاد کردند. چون بچه های 10-12 ساله را دیدم که تحلیل خوبی ندارند شعار می دهند یا چیزی روی سکوها می اندازند. این از کجا می آید، داستان پشت این داستان چیست، اصلاً برایم مهم نیست، زیرا می خواهم برای آن دوستان، برای عزیزانی که برای این موضوع برنامه دارند، کسانی که به دنبال مشکل هستند، روشن کنم. رسانه ها، مجریان تلویزیون که یک داستان و یک رشته حرف را دنبال می کنند. دوست عزیز این دریایی که منتظرش هستی داره گل آلود میشه، ماهی توش نیست که بخوای بگیری! قلاب هایتان را بردارید و جای دیگری پهن کنید چون در پرسپولیس خبری از این نیست.

یحیی و درویش نمی روند، خبری نیست

تا زمانی که این گروه از بازیکنان اینجا هستند، آنها این اتحاد و این دوستی را دارند و ما هوادارانی داریم که در سخت ترین شرایط از ما حمایت می کنند، حتی بدتر از آن، اجازه نمی دهیم شما به اهداف خود برسید یا می خواهیم از آنها سوء استفاده کنیم زیرا برای لحظات سختی را که از این پرونده می گذرانیم. برای برجسته کردن نام شخص دیگری، برای طرح سؤالاتی که باعث سردرگمی شود، نه! خبری ازش نیست تا جایی که به ما می رسد یحیی گل محمدی توانا به عنوان سرمربی کار خود را انجام می دهد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل کار خود را انجام می دهد و ما بازیکنان در کنار هم هستیم و برای هوادارانمان و برای نام پرسپولیس زحمت می کشیم.

اگر ده بار بیفتیم، بار یازدهم بلند می شویم

اگر ده بار دیگر زمین بخوریم دست هم می گیریم و بار یازدهم بلند می شویم، پس اصلاً فکر نکنید پرسپولیس می خواهد وارد این مناطق شود یا اتفاقات بدی برایش می افتد. مسابقات بسیار مهمی در پیش داریم. یک دربی در پیش داریم و امروز تمرین بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، خیلی خوب ریکاوری کردیم و آمادگی زیادی داریم و آماده ادامه مسیر هستیم، آنقدر تجربه در این فوتبال داریم که می دانیم باخت بخشی از کارمان است. ما آن را فراموش کرده و در کنار هواداران خود هستیم. در روزهای آینده سخت کار خواهیم کرد و پرچم پرسپولیس را بالا نگه داریم. یا علی…