واکنش سروش رفیعی به برد مقابل سپاهان

واکنش سروش رفیعی به برد مقابل سپاهان

سروش رفیعی درباره این دیدار پس از برد پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی گفت: تیم سپاهان را همیشه می توان تعریف کرد، اما به همان اندازه که به این باشگاه احترام می گذاریم، امروز شایسته برد در این بازی بودیم. برای این موضوع 2 دلیل دارم. ; اول اینکه همه بیرون آمدند و در این بازی جنگیدند و سعی کردیم روی مالکیت توپ تمرکز کنیم. سپاهان بازیکنان خوبی دارد و توانایی حفظ توپ را دارد اما در این مورد ما بهتر بودیم. ما در دویدن و مطبوعات بهتر بودیم و شایسته پیروزی بودیم. بهترین چیزی که دیدم این بود که امسال برای اولین بار استادیوم تقریبا پر بود.

وی ادامه داد: حضور این همه هوادار باعث خوشحالی آنهایی که در ورزشگاه بودند و همچنین سپاهان و ما را به همراه داشت. درست است که فشار زیادی به ما وارد می کنند، اما جالب است. هیچ چیز برای ما بهتر نیست. امیدوارم در همه ورزشگاه ها هواداران را ببینم و از آنها لذت ببرم.

رفیعی درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر افزود: این بازی در جام حذفی بود و باید قدم به قدم پیش برویم اما در لیگ باید پله به پله پیش برویم. این دیدار باعث شد ذهن و شرایطمان را بهتر کنیم تا در لیگ خوب باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید