دلیل تبعید سروش رفیعی به نیمکت پرسپولیس

دلیل تبعید سروش رفیعی به نیمکت پرسپولیس

سروش رفیعی خرید جدید پرسپولیس در تابستان امسال یکی از اتفاقات خوب تیمش در این فصل بوده است. رفیعی که برای سومین بار به پرسپولیس آمده است سابقه قهرمانی با این تیم را دارد و یکی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس به حساب می آید.

این هافبک 32 ساله که از ابتدا در هر 7 بازی قبلی این تیم در تیم پرسپولیس حضور داشت به دلیل صحبت هایی که بعد از بازی قبلی پرسپولیس زده بود با اخطار جدی کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس مواجه شد. مقابل تراکتور

این بازیکن که در روزهای گذشته هیچ مشکلی با پرسپولیس نداشت در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار نگرفت تا هواداران پرسپولیس در رابطه با فاصله این بازیکن از ترکیب اصلی او را با عارف غلامی مقایسه کنند. از تیم

عارف غلامی مدافع تیم استقلال از حضور در تمرین روز پنجشنبه این تیم و حضور در دیدار با فولاد محروم شد. قرار بود سروش به سرنوشت عارف غلامی دچار شود اما پرسپولیسی ها با حمایت از هم تیمی خود اعلام کردند که اگر سروش اجازه تمرین و بازی نداشته باشد در بازی ها شرکت نخواهند کرد.

رفیعی که در تمام تمرینات پرسپولیس حضور داشت و مصدومیتی نداشت، در دیدار سرنوشت ساز مقابل سپاهان در ترکیب اصلی قرار نداشت اما در نیمه دوم در بازی حاضر شد. همانطور که شنیده ایم دلیل اصلی نیمکت نشینی سوروس در دیدار مقابل سپاهان مشکلات روحی و روانی این بازیکن است.

رفیعی در روزهای گذشته وضعیت روحی خوبی نداشت و پس از اتفاقات بازی تراکتورسازی و مصاحبه بی ادبانه رفیعی با یکی از فعالان سیاسی، وضعیت روحی سروش بدتر شد. همین مشکل باعث شد تا یحیی گل محمدی تصمیم بگیرد از رفیعی در ترکیب اصلی خود استفاده نکند و محمد عمری را در ترکیب ثابت قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید