دلیل اقدام عجیب یحیی علیه سروش رفیعی

دلیل اقدام عجیب یحیی علیه سروش رفیعی

سروش رفیعی تابستان امسال برای سومین بار در چند سال اخیر به پرسپولیس پیوست و بار دیگر پیراهن شماره 7 این تیم را بر تن کرد. سروش تا هفته یازدهم یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس بود و قبل از تعطیلی لیگ به دلیل مسابقات جام جهانی حتی در بازی با مس کرمان با یک پاس گل تماشایی یک گل 3 امتیازی به ثمر رساند.

رفیعی امیدوار بود در جام جهانی حضور داشته باشد اما با بازگشت کی روش به فوتبال ایران این غیرممکن شد. این مشکل و همچنین اتفاقاتی که برای این بازیکن در زمان تعلیق مسابقات لیگ برتر افتاد باعث شد تا سوروس کمی از نظر روحی سقوط کند و خودش هم از این موضوع آگاه است.

رفیعی پس از از سرگیری بازی های لیگ برتر برای دو بازی پرسپولیس مقابل استقلال و پیکان روی نیمکت بود و به عنوان یار تعویضی به میدان رفت. نیمکت نشینی بازیکنی که در 11 هفته قبل از جام جهانی در 10 بازی بازی کرده بود کمی عجیب به نظر می رسید. سوروس اما در اقدامی جالب اعلام کرد که دلیل نیمکت نشینی خود را می داند.

شماره 7 سر پوشان درباره نشستن خود گفت: قطعاً مشکل فنی بود و وضعیت بدنی من اخیراً خوب نبوده است، اما با توجه به اینکه در 10 هفته اخیر برای پرسپولیس بازی کرده ام، طبق تصمیم گل محمدی برای این تیم بازی خواهم کرد. همانطور که خود رفیعی اعلام کرد مشکل اصلی این بازیکن به مشکلات جسمانی برمی گردد و چند هفته زمان نیاز دارد تا آماده شود.

سوروس یکی از حامیان اسکوچیچ بود و در زمان آن مربی چندین بار به تیم ملی دعوت شد. طبق مصاحبه های قبلی رفیعی تقریبا مشخص بود که کارلوس شماره 7 پرسپولیس را به تیم ملی دعوت نمی کند و همین اتفاق هم افتاد. سوروس قطعا انگیزه زیادی برای حضور در جام ملت ها خواهد داشت اما برای رسیدن به این هدف باید منتظر جدایی کی روش باشد. اگر اتحادیه فوتبال انگلیس به همین منوال پیش برود، سوروس که تبدیل به دشمن حتمی شده است باید از تیم ملی حذف شود و به سختی جایی در برنامه های سرمربی پرتغالی خواهد داشت.

شماره 7 پرسپولیس امیدوار است سرمربی تیم ملی برای جام ملت های آسیا تغییر کند و با عملکرد خود در تیم ملی حضور پیدا کند. رفیعی برای حضور در دومین جام حذفی خود ابتدا باید شرایط بدنی خود را بهبود بخشد و دوباره پرسپولیسی فیکس شود.

دیدگاهتان را بنویسید