سقوط باورنکردنی سروش رفیعی در پرسپولیس

سقوط باورنکردنی سروش رفیعی در پرسپولیس

سروش رفیعی یکی از خریدهای پرطرفدار پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات تابستانی بود. هافبک خلاق و بازیساز که حضورش در پرسپولیس را راه حل مشکل گلزنی سرخپوشان پایتخت می دانستند. به خصوص در شرایطی که بازیکنانی مانند مهدی ترابی و سعید صادقی در ترکیب اصلی پرسپولیس در کنار او قرار می‌گیرند و هواداران قرمزپوش امیدوار بودند تیمشان با تکیه بر آن مثلث صاحب عنوان خلاق‌ترین تیم، مشکلی برای ایجاد موقعیت‌های گلزنی نداشته باشد. بازیکنان فصل گذشته

رفیعی و صادقی روزهای ابتدایی فصل را همراه با ترابی آغاز کردند اما رفته رفته شرایط به کلی تغییر کرد و اثری از این مثلث هجومی در ترکیب پرسپولیس نیست. سعید صادقی در حال حاضر به دلیل مصدومیت در دسترس یحیی گل محمدی نیست و عملکرد غیرقابل قبول سروش رفیعی او را به یک بازیکن پشتیبان در ترکیب پرسپولیس تبدیل کرده است تا در میان خلاق ترین هافبک های فصل گذشته، تنها مهدی ترابی همچنان پست ثابتی در پایتخت دارد. تیم داغ

روزهای تلخ رافیوس در پرسپولیس

هافبک شماره 7 پرسپولیس که بازیکن ثابت قرمزها و مهره جدا نشدنی یحیی گل محمدی به شمار می رفت، جایگاه خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس از دست داد و در شرایطی که در ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت قرار داشت، جای خود را از دست داد. هفته های ابتدایی فصل، اما از هفته دوازدهم به نیمکت نشینی تبدیل شد و حتی گاهی 90 دقیقه از روی نیمکت بازی هم تیمی هایش را تماشا می کرد تا موفق شود، مشخص است که اعتماد یحیی گل محمدی به این هافبک باتجربه از بین رفته است. بعد از اینکه سروش رفیعی در هفته یازدهم در دیدار مقابل مس کرمان موفق شد گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند، نیمکت نشین شد و در 12 بازی اخیر در 7 دیدار به عنوان یار تعویضی به پرسپولیس آمد اما نتوانست روند خوبی را تجربه کند. و حتی در هفته شانزدهم گلی که به ذوب آهن اصفهان زد، نتوانست بازگشت رفیعی به تیم اصلی پرسپولیس را تضمین کند.

خاطراتی که هرگز تکرار نشدند

رفیعی در عرض یک سال 2 تجربه کاملاً متفاوت به دست آورد. هافبک سابق سپاهان سال گذشته در تیم طلایی پوشان اصفهانی حضور داشت و هفته بیست و دوم را به پایان رساند و تعطیلات نوروزی را پشت سر گذاشت، جایگاه ثابتی در تیم سپاهان داشت و موفق شد 2 گل و 4 گل به ثمر برساند و عملکرد موثری در بین شاگردان محرم داشته باشد. نویدکیا.اما اکنون تعطیلات نوروز 1402 برای سروش رفیعی متفاوت است و با روحیه ای متفاوت از این عید استقبال می کند.

هافبک خلاق پرسپولیس نه تنها جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش ندارد بلکه آمار و شاخص های خوبی در لیگ بیست و دوم از خود به جای نگذاشته و تا پایان هفته بیست و سوم تنها 2 پاس گل در او دیده می شود. دارایی، که برای یکی از خلاق ترین هافبک های لیگ، آمار قابل توجهی نیست و مقایسه این اعداد نشان دهنده روند نزولی او نسبت به فصل گذشته است.

دیدگاهتان را بنویسید