حمله تند به خرید جدید پرسپولیس و یحیی گل محمدی

رحیم یوسفی بازیکن سابق پرسپولیس درباره دربی 98 و تساوی پرسپولیس مقابل استقلال صحبت هایی کرده است.

بازی پرسپولیس و استقلال را چطور دیدی؟

به نظر من بازی خوب و جذابی بود. اما اعتراضات به داور بیش از حد انتظار بود و با کوچکترین واکنشی همه به سمت داور ریختند و خواستار تغییر نظر او شدند. این زیبا نیست. او اصلاً حرفه ای فوتبال نبود. کجای دنیا چنین چیزهایی دیده می شود!

فکر می کنید این به خاطر حملات هر دو باشگاه قبل از بازی مقابل داور نیست؟

قطعا هر دو باشگاه مقصر هستند. وقتی باشگاه ها می آیند پیشقدم می شوند که یک داور برای ما خوب نیست، بازیکن هم تحت تاثیر قرار می گیرد، اما این رفتارها محدود به دربی نیست. او را در سایر مسابقات نیز می بینیم.

ترکیب پرسپولیس را چطور دیدی؟

چند کاستی داشت. یکی از کمبودهای اصلی او حضور یک بازیکن ازبکستانی در ترکیب اصلی بود. از کادر فنی می پرسم؛ چه فکری کردند که این بازیکن را در ترکیب اصلی قرار دهند!

منظورت تامیروف هست؟

آره! این بنده خدا اصلا با چالش کنار نیامد. اصلا فوتبالیست نیست! تک تک کادر فنی پرسپولیس فوتبال بازی کرده اند یعنی نمی فهمند این آقا بازیکن نیست! کسی که توپ را می گیرد به سمت در می رود، برمی گردد و سپس در ورزشگاه یا در دو قدمی در، در کانون توجه به آن ضربه می زند، توپ را به جای دیگری می اندازد که فوتبالیست نیست. من ماندم آقای حیابانی چرا اینطور می گویند؟ پشت میکروفون تلویزیون می گوید تامیروف عالی ظاهر شد! واقعا جای تاسف است که چنین بازیکنی در پرسپولیس بازی می کند. این بازیکن به خوبی تیم خاکی نیست.

چقدر از حضور گوهری در بازیگران اصلی شگفت زده شدید؟

در هر صورت قطعا کادر فنی مجبور به جدایی شد. وقتی حامد لاک فرصت پیدا کرد و او آن را از دست داد، کادرفنی نتوانست کاری انجام دهد. به نظرم شایسته نبود حامد لاک دروازه بان شود.

چه اشکالی در ترکیب اصلی وجود داشت؟

یکی از کاستی های کادر پایه نبود کمال در کادر پایه بود. دربی بازی ای است که نیاز به بازیکنان باتجربه دارد. خدا را شکر که در چند صحنه بازیکنان استقلال در زدن آخرین ضربه ها اشتباه کردند وگرنه اگر پایان خوبی داشتند بیشتر از یک گل می خوردیم.

از پرسپولیس برهنه نگوییم؟ مقصر کی بود؟

گلی که خوردیم درست مثل گلی بود که برای استقلال کاشتیم. دفاع ما در این صحنه ضعیف عمل کرد. دفاع پرسپولیس اصلا مقصر نیست! این در بازی های قبلی دیده شده است.

نتیجه تساوی و از دست دادن 2 امتیاز دربی با دور شدن پرسپولیس از قهرمانی چه می شود؟

هیچ اتفاقی نیافتاده! 6 امتیاز هیچ حاشیه ای برای امنیت ندارد. همین استقلال در صورت دو تساوی 4 امتیاز از دست می دهد. پرسپولیس فقط باید ببرد و قطعا این اتفاق خواهد افتاد. امیدوارم پرسنل توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید