دلبری خرید جدید پرسپولیس از یحیی گل محمدی

دلبری خرید جدید پرسپولیس از یحیی گل محمدی

اتفاق جالب از خط دفاعی پرسپولیس مقابل نساجی علاوه بر داشتن سه دفاع، مربوط به حضور وحدت حنان اف در این تیم بود؛ تیم ملی تاجیکستان که برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت. برای پرسپولیس که سیدجلال حسینی 40 ساله را روی نیمکت نشاند و حنانوف 21 ساله را به بازی فرستاد، این تغییر ریسک بزرگی بود.

هانانوف با وجود اینکه در مرکز خط دفاعی قرار دارد، گاهی اوقات با شروع سریع به منطقه نساجی نزدیک می شود. در یک صحنه، حرکت ترکیبی او در سمت راست و پاس کاتابولیک او می توانست به گلی منجر شود که آخرین پاسش نادرست بود. این بازیکن با سر هم خوب ضربه می زند.

اما قسمت تاریک عملکرد این مدافع جوان با استرس و ماندن در پاس های عمقی حریف همراه بود. پرسپولیس در آن بازی یک بار با پاس عمقی دروازه را باز کرد و چند بار دیگر هم همین اتفاق افتاد و آسیب پذیری نشان داد.

یحیی در نشست خبری درباره عملکرد بازیکنان تاجیک خود گفت: بازی سختی بود اما در مجموع عملکرد خوبی داشتند. بازیکنانی هستند که هر چه باتجربه تر باشند، مفیدتر و مفیدتر هستند و عملکرد بهتری دارند.”

همانطور که مشخص است، یحیی نیز در هفته های آینده به آنها فرصت خواهد داد تا بازیکن جوان تاجیک خود را ببینند. حنانوف البته به خوبی می داند که با توجه به ترافیک خط دفاعی پرسپولیس، اشتباهات زیاد او را به نیمکت نشینی سوق می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید