حمله تند پیشکسوت پرسپولیس به یحیی و مقر او

حمله تند پیشکسوت پرسپولیس به یحیی و مقر او

وحید کلیچ در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان و انتقال قهرمانی لیگ برتر به استقلال گفت: شکست مقابل سپاهان پایان فوتبال بود و بازی هیچ فنی نداشت! حامد لاک در این دیدار اشتباه کرد، مدتی بود که اجازه صحبت با این دروازه بان را نداشتم. شانس و حتی به برخی از بازیکنان گفته شده است که اگر با وحید قلیچ تماس بگیرید از تیم اخراج خواهید شد. همیشه برای بازیکنان پرسپولیس به خصوص شانس آرزوی بهترین ها را دارم.

وی افزود: هیچ وقت به دنبال پول، موقعیت و مقام نیستم و تنها هدفم کمک به تیم محبوبم است. این دوستان نمی خواهند در سر من باشند و من را در مقابل بازیکنان و تماشاگران قرار دهند. وقتی به من توجه نمی کنند، معلوم است که این آقایان دنبال چه هستند.

من عادت ندارم به کسی چاپلوسی کنم

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بله من قربانی نیستم و عادت به چاپلوسی هم ندارم. من فقط از خدا و قانون می ترسم. اگر غیر از قانون گفته ام سرم را ببرید اما اگر قانونی است سرتان را خم کنید و باشگاه پرسپولیس را ترک کنید. آقایون تیم سال بعدشون که خیلی وقته معلومه!

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: چقدر باید صبور باشیم و حقیقت را نگوییم حالا که همه لباس هایمان را از دست داده ایم متوجه شدند که حق با ما بود. حتی ممکن است پرسپولیس رتبه دوم را هم از دست بدهد.

امیدوارم تا زنده ام فساد در فوتبال از بین برود

کليچ در خصوص قهرماني استقلال در ليگ برتر توضيح داد: استقلال شايسته قهرماني بود و من به آنها تبريك گفتم. اگر به قسم خورده ها سلام نکنیم چه فرقی می کنیم؟ در فوتبال همیشه بزرگان ما گفته اند به حریف احترام بگذار. همه ما دوست داریم رنگ و بوی فوتبال را حفظ کنیم. هرچند فساد در فوتبال زیاد شده اما امیدوارم تا زنده ام این فساد از بین برود.

وی با اشاره به اینکه عده ای مرا مورد آزار و اذیت قرار داده اند، تاکید کرد: در تمام این سال های بد، هیچکس را نمی خواستم و نمی خواستم کسی را بزنم. من زحمت کشیده ام، خدایی دارم و هیچ وقت شرمنده زن و بچه ام نشدم. من اصلاً پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس نیستم و فقط طرفدار هستم. بعضی از این آقایان دلم را شکستند و خدا دل شکسته ام را نمی بخشد و نفرینشان می کنم.

کليچ در پايان گفت: دوستان ما قبل از اينکه تيم بگيرند قول مي دهند با من کار کنند اما به محض اينکه سرشان شلوغ است مرا فراموش مي کنند و ديگر سلام نمي کنند. دوستی فقط یک شعار است.

دیدگاهتان را بنویسید